Gå til innhold

Hodepine!!!! Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så sinnsykt vondt i hodet i dag. spesielt når jeg beveger meg. kjenner bare det dunker skikkelig på venstre siden. har også fått "dotter" i ørene etterfulgt av pipelyd, som forsvinner ganske fort igjen. Noen andre som har vondt i hodet i dag? Kan jeg skylde dette også på graviditeten tro? hehe.... Vil jo ikke ta noen tbl. heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har litt murring bare, men ta et glass kald vann og legg deg på sofaen litt.... det hjelper for meg!!!!!

Skrevet

Hei.

Jeg fikk skikkelig hodepine i starten fordi jeg drakk for lite. Har blitt flinkere til alltid å ha en vannflaske i nærheten og det hjelper. God bedring!

Skrevet

drikker sikkert 3 liter vann til dagen.... men, men, litt plager skal man jo ha. har ikke vært noe særlig uvel ellers i dag, ikke stikninger i magen sånn som i går, så blir jeg jo nesten engstlig når ikke d er til stede. hehe, blir helt skrudd i topplokket av det her jeg. tenker alt for mye på alt som kan gå galt. NÅ har jeg bestemt meg for å tenke positivt. ;)

Skrevet

jaaaaaa å det e grusomt!! trøst deg me at det e heilt normalt:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også veldig plaget med hodepine om dagen. Er i 8. uke... Fryktelig slitsomt. Har to barn fra før og jobber i barnehage, dårlig kombinasjon med konstant hodepine....

Men trøster meg med at det nok går over og at det gror og vokser i magen;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...