pcos Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Har hatt så sinnsykt vondt i hodet i dag. spesielt når jeg beveger meg. kjenner bare det dunker skikkelig på venstre siden. har også fått "dotter" i ørene etterfulgt av pipelyd, som forsvinner ganske fort igjen. Noen andre som har vondt i hodet i dag? Kan jeg skylde dette også på graviditeten tro? hehe.... Vil jo ikke ta noen tbl. heller...
silje3 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 har litt murring bare, men ta et glass kald vann og legg deg på sofaen litt.... det hjelper for meg!!!!!
minimii Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Hei. Jeg fikk skikkelig hodepine i starten fordi jeg drakk for lite. Har blitt flinkere til alltid å ha en vannflaske i nærheten og det hjelper. God bedring!
pcos Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 drikker sikkert 3 liter vann til dagen.... men, men, litt plager skal man jo ha. har ikke vært noe særlig uvel ellers i dag, ikke stikninger i magen sånn som i går, så blir jeg jo nesten engstlig når ikke d er til stede. hehe, blir helt skrudd i topplokket av det her jeg. tenker alt for mye på alt som kan gå galt. NÅ har jeg bestemt meg for å tenke positivt.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 jaaaaaa å det e grusomt!! trøst deg me at det e heilt normalt:)
monevj Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Hei! Jeg er også veldig plaget med hodepine om dagen. Er i 8. uke... Fryktelig slitsomt. Har to barn fra før og jobber i barnehage, dårlig kombinasjon med konstant hodepine.... Men trøster meg med at det nok går over og at det gror og vokser i magen;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå