Håpet ble virkelighet! Skrevet 13. oktober 2009 #1 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da ser det ut som kroppen har kommet seg greit gjennom utskrapning nr 3, menstrasjon kom etter 31 dager. Har tatt en blodprøve på Ullevål,men skal tilbake på dag 21-23 i denne syklusen for prøve nr2, det var det henvisningen sa. Er spent på hvor lang tid det tar før jeg blir innkalt til Ullevål etter den blodprøven, noen med erfaringer? Til helgen er det 1 år siden jeg fant ut at jeg var gravid første gang, måtte snike i meg alkoholfri vin på min egen bursdagsfest, da jeg testet positivt på morningen... Det virker så lenge siden samtidig som året har gått fort. 3 graviditeter med ditto styr, huskjøp, 4 mnd med oppussing mm. Godt en har nok å tenke på! Nå har jeg vært mest opptatt av jobben og å lære å tapetsere i huset den siste måneden. Egentlig godt å ta seg en mental pause fra babyforsøkene også! Vet egentlig ikke hva jeg forventer i månedene som kommer, håper jeg uansett kan få prøve blodfortynnende om jeg skulle bli gravid igjen, føler på meg at det kan hjelpe, men det kan man jo ikke vite. Sier som erle79, takk for alle delte tanker og opplevelser her inne på forumet og stå på damer, vi kan jo ikke gi opp! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140808036-ny-syklus-i-gang-venter-p%C3%A5-dag-21/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå