♫røverdøtreog♪røver Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 ...Pokkern, altså. Tr kom jo! Skvatt til da jeg oppdaget det på jobb i dag. Tok en røyk etter jobb også, synes synd på meg selv i dag, men skal skru på positiviteten igjen straks. Dette var tross alt bare 2pp. Alle gode ting er som kjent tre osv. Da blir det rødvin til helgen. Flere som joiner meg der? Med hilsen fra en molefonken
Puppen og lillemor Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 hei.. alltid kjipt når TR kommer.. selv bare etter 2 pp - men fatt mot, spira sitter nok før du aner. Jeg har akkurat hatt en MA.. og jeg skal uten tvil ogsp drikke rødvin i helgen - og spise en blodig biff! Og spise rakfisk, spekemat, osv.. Viktig å prøve å se det positive i enhver situasjon (selv om det ikke alltid er så lett..) Lykke til videre med prøvingen!!!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Ja, ikke sant! vi koser oss masse nå, og satser på avholdenhet fra vin, camembert m.m. fra og med om et par uker =))) Lykke til du også! =))
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Joiner deg jeg også! fikk mensen selv i går. Blir 3 pp etter ma. Blir vin her og til helga. Trøsteklem
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Føles mye bedre nå allerede, synes jeg! Felles trøst, felles glede, god mat og drikke.
J -76 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Æsj da....Lykke til i neste pp til dere alle sammen! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå