Gå til innhold

Overnatting borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde dere babyen deres på overnatting for første gang? Vesla mi er 4måneder, men kvier meg litt for å ha henne borte. Er bedt på fest den 31okt, da er hun 5måneder. Får dårlig samvittighet av å tenke på å sette henne bort for å dra på fest. Andre sier til meg vi begge har godt av det, men hun er jo så liten enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var borte en helg da snuppa var 6 mnd ( Dårlige foreldre er vi ;)

Hun hadde det helt fint hos besteforeldrene. Første natta uten oss var hun bare 3 mnd, men det angrer jeg faktisk på for da gråt hun når jeg ikke var der da hun våkna. Men det går nok fint skal du se! Men Hvis ikke du føler deg klar for det bør du ikke gjøre det.

Skrevet

Hadde jenta mi til overnatting for første gang nå i helgen. Hos sin Mormor og Morfar. Hun er 9mnd i morgen:-)

Gikk veldig fint

Skrevet

Småtten er ni mnd, og vi har ingen planer om overnatting borte alene ennå. Har hatt barnevakt her hjemme et par ganger.

Jeg tenker som så: Hvis du har kjempelyst til å dra på denne festen, og føler at du og babyen er klar for dette - vel, da gjør du det med god samvittighet, og koser deg! :) Hvis det det derimot er andre som mener det er på tide, og du egentlig ikke har lyst - da lar du være.

Skrevet

Mini er nå snart 6 mnd, og var på første overnatting da han var nesten 4. Gikk så fint så, var med farmor som har vært mye sammen med han. Både når vi har vært hjemme, + at hun har passet han når jeg har vært ute på småærender eller trening. Det gikk kjempefint!.. Han sov der også 1 mnd senere, og det også gikk veldig bra.

Jeg syntest det var fælt og reise fra han, men storkoste meg på show og fest den kvelden. Var godt med litt kjærestetid :)

Skrevet

Takk skal dere ha. :) Nå føler jeg meg litt bedre. Det er hos besteforeldre hun evt skal være, og regner med det går fint, men det er den magefølelsen som ikke stemmer helt. Jeg tror jeg venter til jeg føler det er riktig. En fest er det ikke så farlig å gå glipp av for å si det sånn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...