Gå til innhold

Det gikk som jeg trodde....:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte jo å ane at noe ikke var som det skulle på torsdag forrige uke som da var rugedag 10. Fikk voldsomt vondt i magen og skikkelige menstak og begynte å komme litt størkna blod ut. Smertene hadde jeg i et par 2-3 dager og det kom mer ut, men ikke like mye som mensen til vanlig. Uansett tok jeg en test i går som var 14 dager etter innsett og den viste IKKE GRAVID:o( Det ante meg jo, men allikavel blir man trist. Hadde jo et lite håp. Dette var vårt første forsøk og jeg har to egg på frys, får håpe ett av de er gullegget vårt. Snakka med Porsgrunn og vi kan sette de inn allerede uke 48, det er jo positivt:o) Viss alt går som det skal da:o) Men en ting jeg syntes er litt rart nå er at jeg har blødd så lite, hadde trodd jeg skulle få en litt krafig mens nå jeg, men det jeg har hatt er mye mindre enn det jeg har til vanlig og det er heller ikke så mye. Men det kommer og går litt og det har det gjort siden torsdag. Og mye av det som kommer ut er størkna blod eller crinonone rester som er størkna. Noen som vet?

Håper det går bedre med dere andre som har testdager denne uka:o) Masse masse lykke til!

Skrevet

Hei Hvitveis.

Det var veldig trist å høre! Har sikkert kjipe dager nå, og dere må ta dere tid til å være trist og ikke jage det for kjapt bort.

Trøsten er jo at dere har flere forsøk igjen, samt egg på frys! Og det er jo veldig bra :)

Mange som trenger en god del forsøk før den sitter (inkl. meg). Ønsker dere lykke til videre.

Ifht menstruasjon, har jeg hatt "normal" blødning etter mislykket forsøk.

Klemmer

Skrevet

Hei Hvitveis

Det var veldig trist å høre, meg gi ikke opp håpet!! Vi leser jo og hører om dem som har hatt mange forsøk bak seg før det lykkes..

Selv har jeg reservert tid for å ta ut egg i uke 44, for første gang. Synes det er veldig skummelt. Gruer meg ikke til uttaket eller det jeg skal gjennom, men til resultatet.. Vil jo så veldig gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...