Gå til innhold

Noen her som har hatt SA etter prøverør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mista dere og blødde dere lenge?

Når kan man starte opp igjen med prøverør etter SA? Jeg må starte på nytt med ferskt forsøk.

Hilsen trist jente idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at det er en tråd om SA lengre ned. Så ikke godt nok før jeg postet innlegget jeg :)

Skrevet

Jeg mistet 5+5. Etter det gikk vi for adopsjon.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt en SA etter mitt første IVF søskenforsøk.

Positiv blodprøve 14 dager etter uttak, men begynte å blø samme dag:-(

Blødde 2 dager, spottet 2 dager og så blødde jeg i 7 dager igjen. Altså tilsammen 11 dager.......

Skrevet

Det er desverre mange av oss IVF'ere som mister. Er visst litt mere utsatt for aborter vi enn de som greier det på naturmåten. Jeg har selv hatt en SA og 2 MA. Derfor jubler jeg ikke før det har gått de berømte 3 mnd. Mye kan skje tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Jeg var gravid med tvillinger etter IVF/ICSI, og mistet den første i MA 9 uker på vei (oppdaget litt over en uke senere) og den andre i SA 12 uker på vei.

Ble så gravid igjen med en spire etter IVF/ICSI, mistet den i MA 10 uker på vei.

Når man kan starte opp varierer fra klinikk til klinikk. Der jeg går sier de at det er mye hormoner som skal ut av kroppen og at kropp (og sinn) trenger litt tid til å komme seg. Etter SAen før jul kunne jeg ha begynt i den tredje syklusen, men valgte å vente en måned til pga påske etc.

Etter MAen i sommer startet jeg opp igjen for snart tre uker siden, det ble i den tredje syklusen.

Skrevet

Etter SAen blødde jeg i 12 dager (hadde da hatt både utskrapning og Cytotec-piller etterpå).

Etter MAen (da jeg tok medisinsk abort, med Cytotec) blødde jeg i rundt en uke/halvannen.

Beklager at det gikk galt for deg, det var trist å høre!

Skrevet

jeg blødde i knapt 5 dager etter misset....men blødde kraftig de første timene når alt kom ut....da var det sånn skifte bind hvert 10. min

*sender over en god klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...