Gå til innhold

Herregud!!!! Siste uka mi her inne.....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jammen i meg tia fort gett. Dette er siste uka mi=)

Og jeg som trodde tiden kom til og gå sakte med tanke på at jeg bare har vært syk, og innlagt på sykehuset og bare møk. Nå overlever jeg på kvalmestillende og kveldene er jeg fri for kvalme.

Kynnere har jeg faktisk lært og kjenne nå. Merker livmora trekker seg sammen. Og jeg merker det bobler inni der innimellom. Og jeg vet det er babyen jeg føler. Jeg kjenner igjen følelsene fra sist.

Jeg har lyst til og gråte selvom jeg ikke har noe og gråte for, og jeg blir sinna for bagateller. Har skjønt at i førsten og slutten av svangerskapet er da man er mest gravid. He he...

Håper jeg kan begynne og jobbe kvelder fra og med neste uke, men vi får se. Bekkenet egner seg jo ikke til helsevesenet akkurat nå, men jeg savner pasientene og kollegaene mine.

Jeg håper alle dere kvalme og slitere der ute får orden og fred snart=)

Jeg håper jeg blir kvalmefri snart. Nå har jeg til og med bestilt meg jordmor time. Jeg sitter og planglegger bryllupet mitt, bestille kirke i morgen. 1,5 år går fort, Nå er det graviditet, også kommer babyen og da er det masse og gjøre, også er brått dagen der...

Nå kommer familien hjem=) Lage fiskeboller i hvit saus i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AHH. Dette var et godt innlegg for meg og lese i dag! Takk skal du ha.

Jeg sitte hjemme og er kvalm, har ikke verdt på jobb siden el! Ble dårlig med en gang jeg;) Og jeg sitter hele dagen og tenker at dette kommer til og gå laaaangsomt! Min mor var dårlig i 15uker med alle 4 barn, og jeg er redd jeg er lik. Hehe. Så det finnes håp på andre siden altså=) Deilig og høre! Håper det går like fort her hos meg!

Gratulerer så mye med spire som gror, og velgått 1. trimester. lykke til videre, håper du slipper mer kvalme=)

Skrevet

Skjønner at jeg har lette svangerskap når jeg leser sånne innlegg..

Gratulerer med velgått 1.trimester, følger deg inn på 2.trimester jeg, er 12+0 på torsdag :)

Skrevet

Så koselig innlegg å lese:) Når har du termin? Jeg har også bare noen dager igjen her inne, sees på 2.tri, Lykke til videre!

Skrevet

Snille dere=) Takker!

Jeg har termin alt mellom 3 og 6 mai. Legen får ikke bestemt seg helt. Men er 11+3 i dag hvertfall. Mandag neste uke er det siste dagen her....Hyggelig at det er noen som følger meg over=)

Skrevet

å jeg har min siste DAG her i dag.. syns det har gått veldig fort...

skal snart begynne å fortelle folk nå..:-)

Skrevet

Fortalte det til alle med en gang jeg=) hihi..klarte ikke vente med det gitt=)

Skrevet

Og jeg går over til 2. trimester i dag! Og i dag har vi også vært på UL og sett at det faktisk er en sprell levende baby der inne. Var litt vanskelig å forholde seg til på tross av kvalmen. Termin ca 28 april.

Lykke til alle sammen, dette er stas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...