cilles Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Tenkte jeg skulle poste en tilbakemelding her inne om at jeg har blitt gravid. Har sittet og lett litt og søkt for å finne de spådommene jeg har fått, men det tar jammen litt tid. Kanskje begynne å skrive ned etter hvert :-) I alle fall håper jeg at jeg ikke har glemt noen. Har blitt spådd her inne og på DiB Adine: Feb/mars 2010, gutt MC81: Ikke gravid i nærmeste fremtid (i juli) Bambi: Oktober, jente Tussimor: Innen 5-7 mnd, gutt (dette var i juli) Stratosen: september-oktober, jente Håperjo: november Lyla: Kan ta sin tid (juli), jente Lieela/samsaya: oktober, jente Tusen takk igjen til alle som har spådd meg. Jeg ble gravid i september, og fant det ut nå i oktober. Mange som har hatt rett på meg. Jeg håper inderlig at den lille spiren klorer seg fast lenge. Har mista 3 ganger før, så dette er nervepirrende. Noen som har lyst å ta en titt til ang. kjønn ? Skal ikke spørre om det går bra - men jeg krysser fingrene for det denne gangen :-) 05.12.72 Klem
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 så bra! Gratulerer så mye!! tror nok det er ei lita jente i magen din!! pass godt på spira di nå da =0)
☆lieela Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Gratulerer så mye!! : ) Tror jeg velger å holde meg til det jeg allerede har sagt: jente. Ønsker deg masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå