20.10.2010 *FØDEKLAR* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 er det flere som har vondt rundt el? kjenner en ekkel og stikkende smerte nede i venstre siden! flere som har det?
Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Helt vanlig (desverre..)
20.10.2010 *FØDEKLAR* Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 okei, men da er det el smertene kommer av, å ingenting annet merkelig? hehe..
Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Man kan ha smerter i tiden før el (fordi eggsekkene vokser/det blir økt trykk i eggstokkene eller noe), under el (fordi væsken når egg-follikelen sprekker, siver ut i området rundt eggstokken visstnok; mye rart å ha vondt for m andre ord Blir visst verre med årene... Hos meg ble det ille etter to fødsler. Må ofte ta en paracet rundt el-dagen. Legen sa det var helt normalt..
Ella78 m/ A&M Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kjenner også smerter rundt el, verre enn ved menstruasjon, men må innrømme jeg blir så glad for å i det hele tatt ha EL at det ikke gjør meg noe.. MEN for kort tid siden søkte jeg på nett på dette, og da stod det at kunne være pga endometriose at det gjorde vondt.. Så nå ble jeg glad når noen her skrev at de hadde fått beskjed om at det var helt vanlig... (Jeg har fått sjekka at jeg ikke hadde endometriose, men det er flere år siden....) Hehe, lett å bli negativ når man ikke klarer å bli gravid så fort som man ønsker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå