Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Poden er 9 mnd og skulle nok nattavent men har ikke energi til det dessverre, er så sliten.. men skal snart igang, da pappan skal være en uke hjemme. Men han spiser frokost, lunsj, middag og kvelds.. i tillegg gir jeg han litt melk før han sovner.(ca v 19 tiden) Det slår aldri feil at han våkner rundt 21 og vil ha mer melk.. og en gang i løpet av natten.. Han har tisset seg ut noen netter men så gikk jeg over til en str større på bleiene og da gikk det fint, helt til i natt igjen, da gikk det galt.. Uff, blir så sliten av dette her jeg..
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei:) Jeg ville prøvd å venne av måltidet kl. 21! Gutten din er såpass stor som 9 mnd, og tviler på han har behov for mer melk bare 2 timer etter kvelds. Dette tidspunkt er du sikkert oppe selv, og krever ikke sååååå mye energi som å nattavvenne på natten etter de voksnes leggetid! Bare et råd.... Kanskje du er så heldig at han venner seg av måltidet på natten også Lovt å håpe, hehe!! Vil bare nevne at min gutt også våknet et par timer etter leggetid for mer pupp. Avvente han fra dette måltidet da han var 6 1/2 mnd og det gikk overaskende lett! Når de er så store så tror jeg dette måltidet blir mer "vane" og kos for dem!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Hei du.. ja får prøve det. Du får liksom til alt du hehe flink du )))
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Flink og flink fru Blom;) Tro meg, har vært mye styr her i heimen også! Men før eller senere går det meste seg til, heldigvis!! Jeg har vel kanskje brukt litt mye tid her inne også, snapper opp mange gode tips!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 Kjekt med slike sider som dette og jenter som deg og andre som er så flinke til å svare osv.. takk takk )))
Indigo 08-10-13 Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Hehe, så begge var litt aktive nå! Fram med laptoppen når lille har lagt seg;)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2009 Ja hehe og mannen er ute og jogger )
Gretep Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Hei, min lille gutt på 10 mnd er akkurat som din lille. Spiser frokost, lunch, middag og kvelds(brødskive, frukt, det vi spiser til middag\glass, brødskive, og kanskje en flaske mme hvis behov), og får litt mme før han sovner ca 19. legger seg fint ned, men våkner ca 21-22 og krever mer mat, pluss en til to ganger på natta! vann vil han IKKE ha, hehe. Tror kanskje jeg skal prøve tipset om å venne han av det kveldsmåltidet i 21-22 tia først, og så venne han av natta etterpå, for jeg tviler på at han er så sulten. uff, det blir nok et styr, men vi må bare vise at vi er sjefen, og være konsekvent. Storebror sluttet med flaske på natten av seg selv når han var 9 mnd, det var litt enklere... Lykke til! tar gjerne i mot flere råd. tror jeg skal prøve å blande mindre og mindre mme om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå