Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Noen som har vært gravide og erfart hvordan livmortappen oppfører seg i tiden fra egget fester seg og frem til IKM, hvis man er gravid?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Har vært veldig nysgjerrig på det jeg også, og da jeg spurte så sa alle at det er ingen som er like. Det er liksom ingen fasit på hvordan den skal være. Kjipt men sant
Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Æsj, typisk. Jeg har undersøkt litt her, og min er for øyeblikket veldig bakovervendt. Så jeg håpet det var positivt, at den skjermer seg fordi det er noe på gang der inne, he he. Alt man skal bruke tid på å lure på.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Har forska en del på tappen og lest MYE om det siden eg begynte å prøve...strax ett år siden.. Tappen trenger ikkje forandre seg før flere uker uti svangerskapet, så det er nødvendigvis ikkje noe forskjell fra alle andre sykluser og den du blir gravid på. Skal du klare å merke noe forskjell, HVIS tappen skulle forandre seg tidlig, så må en følge tappen daglig igjennom flere sykluser for å vite at den har forandra seg. Ingen tapper er like. Dessuten er det store individuelle forkskjeller på ka folk tolke som "myk" konsistens, "hard", langt oppe/nede o.s.v. Så ække så lett å svare deg gitt!!! Hehe... Nå har ikkje eg vært gravid da (og sjekka tappen), desverre!
LilleBanan blir storebror Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Min tapp var lang ganske hard og foroverbøyd (tror jeg) da jeg sjekka den noen dager før IKM, men det er første og eneste gang jeg har tatt på den og nå som det viste seg at jeg er gravid så holder jeg meg unna Så du ble vel tvilsomt klokere av dette. Som de sier over her så er vel alle tapper forskjellige Men er den langt nede, hard, lukket og bøyd fram/bak så er den nå lik som min å jeg er nå gravid jeg
Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Ja skal holde meg unna jeg også. Fikk skikkelig mens-vondt i magen etter å ha sjekket i stad, så tør ikke kjenne oppi der igjen. Får bare vente på IKM. Full av håp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå