☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Er ikke det litt sent for en evt festeblødning? Sjeldent jeg spotter så tidlig altså... Ca 4 dager igjen til ikm :-) Håper TR holder seg vekke!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Krysser fingrene mine for deg!!! Håper at dere har klart det nå.. jeg har aldri opplevd å få småblødninger så jeg kan desverre ikke gi deg noen kloke ord der.. men i mine ører så høres det veldig spennende ut!! Ja TR får jammen meg holde seg unna en god stund nå ja!! *lykke til*
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Synes det virker veldig positivt jeg. Leste et sted at det skjer mellom 6-12 dpo, gjennomsnitt på dag 9!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Å - er gjennomsnittet på dag 9? Det visste jeg ikke - enda så lenge jeg har vært i dette "gamet" hehe - men man lærer så lenge man lever =) Det gir meg ett ørlite bittelite håp om å få positiv test snart da =) Håper, håper, håper ...... Klem fra en som "sniker" seg inn her mens jeg sitter på jobb!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Er det noen andre som har erfaring med festeblødning eller spotting? Ser ikke ut til at det har kommet noe mer siden i formiddag, det ryker nok en test i morgen også ja =/ Håper den er positiv, da er det jo bare ca 3 dager igjen til IKM...
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Jeg fikk en liten festeblødning 10 dpo. Litt rosa med slim. Kun den dagen. Testa positivt dagen etter En festeblødning skjer mellom 6-12 dg etter el. Etter det jeg har forstått av legen min. Så det er absolutt håp Krysser fingrer og tær for at den er positiv i morgen Så må du oppdatere oss. Lykke til ! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå