Gå til innhold

Blodflekk i trusa 10 dpo?

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt sent for en evt festeblødning? Sjeldent jeg spotter så tidlig altså... Ca 4 dager igjen til ikm :-) Håper TR holder seg vekke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene mine for deg!!! Håper at dere har klart det nå.. jeg har aldri opplevd å få småblødninger så jeg kan desverre ikke gi deg noen kloke ord der.. men i mine ører så høres det veldig spennende ut!!

Ja TR får jammen meg holde seg unna en god stund nå ja!!

*lykke til*

Skrevet

Synes det virker veldig positivt jeg. Leste et sted at det skjer mellom 6-12 dpo, gjennomsnitt på dag 9!

Skrevet

Å - er gjennomsnittet på dag 9? Det visste jeg ikke - enda så lenge jeg har vært i dette "gamet" hehe - men man lærer så lenge man lever =)

Det gir meg ett ørlite bittelite håp om å få positiv test snart da =)

Håper, håper, håper ......

Klem fra en som "sniker" seg inn her mens jeg sitter på jobb!!

Skrevet

Er det noen andre som har erfaring med festeblødning eller spotting? Ser ikke ut til at det har kommet noe mer siden i formiddag, det ryker nok en test i morgen også ja =/

Håper den er positiv, da er det jo bare ca 3 dager igjen til IKM...

Skrevet

Hei :)

Jeg fikk en liten festeblødning 10 dpo. Litt rosa med slim. Kun den dagen. Testa positivt dagen etter :) En festeblødning skjer mellom 6-12 dg etter el. Etter det jeg har forstått av legen min.

Så det er absolutt håp :) Krysser fingrer og tær for at den er positiv i morgen :) Så må du oppdatere oss.

Lykke til !

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...