Gå til innhold

Hei noen flere her som har hatt kun 1 egg på frys og klart det?

Anbefalte innlegg

Hei er litt på kanten på og miste håpet her, først var det jo den teite slimhinna som ikke ville bli så tykk som den skulle, men kom endelig i mål der da.. skal inn på fredag og sette inn det ene stakkars egget jeg har på frys, men jeg har jo bare ett eneste ett og det har jo ligget på fryseren siden 07 og jeg har liksom ikke noe tro på at det blir noe av det ENE egget hmmm, noen andre her som bare har hatt ett egg på frys og som har fått satt det inn og gjerne har blitt gravid også....

Er så utrolig på pinebenken fram til fredag he he.....

Fortsetter under...

Jeg hadde et egg på frys og satt det inn i februar i år. Jeg ble gravid, men mista igjen.

Krysser fingrene for at egget ditt tåler opptining og at det holder seg i livmoren og blir en stor og sterk baby :)

Lykke til me forsøket :)

Hei _tyren72_

Har slit me de samme tankene i over 1 uke nå.Vi fikk bare 1 egg på frys.og har hørt om mange som tiner 2 og ingen overlever.Så eg tenkte at det kom sikkert ikkje til og klare seg....

Vist det er noen trøst fikk eg inn mitt fryse egg idag,ble helt sjokkert egentlig over at det overlevde etter at eg har lest at så mange har tint fler og ikkje klart seg.Så ja det er faktisk mulig=)Eg sa til doktoren idag at eg var redd det ikkje skulle klare seg,hun svarte bare:Det er bare 1 som skal til vet du=)og det er jo helt sant,glømmer det litt på veien i alt kaoset av og til,håper du ser litt lysere på det nå=)Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...