håpefull *er mamma* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Våknet med litt blod i trusa og på papiret i morges. Tok allikevel Crinone. Fikke da litt blod på pinnen. Etter det har det bare vært det "størknede" blodet som har kommet på papiret. Kanskje LITT blod i trusa. Kjenner "mensenmagen" kommer. Er på rd 12. Kommer til å teste i dag. Er sint og lei meg om hverandre. Kan uten problemer, begynne å gråte når som helst:-(
kaffeplante Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Huffda...men ikke mist motet enda:)Så lenge mensen ikke er der er det håp....og med litt kan du jo fremdeles være gravid....
Linchen Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Nei nei nei! Sender deg en stor klem med masse håp i.
håpefull *er mamma* Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Nå blør jeg ikke, og murringen har gitt seg. Var ikke veldig mye jeg hadde, men litt. Blir GAAAAAAAAAAAL. Må teste så fort jeg kommer hjem fra jobb.
kaffeplante Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Sant der ser du:)Kan jo være noe rester som skal ut vettu:):)En begynnende mens stopper ikke opp vettu!!!!Skal ikke gi deg for store forhåpninger men er lov å være optimist tenker jeg.... krysser fingrene for deg:) klem
håpefull *er mamma* Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2009 Testet da jeg kom hjem. Ikke gravid, sto det:-( Ringte Porsgrunn. Sykepleieren ville ikke at jeg skulle gi opp håpet, siden blødningen har stoppet igjen. Tror hun sa noe om at Crinonen holder mest tilbake mens i de tilfellene det er fryseforsøk. Jeg har jo ferskforsøk. Skal fortsette med Crinone sålenge ikke blødningen blir vedvarende og kommer for fullt. Ny test på tors. Fikk stikkinger i brystene da jeg kjørte hjem fra jobb, ellers er det litt murringer av og til, og brystene er generelt ømme. Tusen takk for alle gode tanker og nye innspill som løfter humøret;-)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Ikke gi op håpet. de gangene jeg ble gravid ar jeg sikker på at det ikke skulle gå pga mensmurringer etc men det gikk, to ganger har jeg klart det :-) På klinikken der jeg gikk sa de at jeg mtte for alle del ikke slutte med medisiner før blødprøve svaret var kommet, det var mange som hadde gitt opp håpet for tidlig sluttet med medisiner også viste det seg at de var gravide, noen ganger gikk det andre ganger var det da ikke nok hormoner i kroppen til å klare det. husk at om du har lite hcg eller den er treg å bygge seg opp vil den ikke slå ut på hjemmetest enda. på klinikken min tok vi alltid blodprøve vet det er litt forskjellig hva som gjøres de forskjellige stedene. Uannsett lykke og ha tro på det beste. Gaviditetssymptomer er forveksingsvis lik mensmurringer :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Så leit med negativ test *klem* Når skal du ta blodprøve?
håpefull *er mamma* Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2009 Blødningen forsvant like fort som den kom. Ny test på tors, da blir det på rd 14. Har litt håp igjen;-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Så da blir det blodprøve på torsdag, eller "bare" hjemmetest?
håpefull *er mamma* Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2009 Hjemmetest på torsdag, så blir det å ringe Porsgrunn uansett svar, og høre hva de sier;-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. oktober 2009 #12 Skrevet 13. oktober 2009 Synd de ikke har rutinemessig blodprøve 14 dager etter uttak sånn som Riksen har. Håpløst å måtte gå sånn og vente synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå