en jr i magen Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 har veldig lang syklus. Forrige mens var 29.august, EL var 30. sept og testet positivt i går 2 dager før IKM. Ettersom de regner tremin fra siste mens blir dette helt feil for meg, For da er jeg 6 uker på vei, mens fosteret kun er 2 uker... hvordan bør jeg regne for at det skal bli mest mulig rett?
Mjølkekua Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Gå inn på babyverden og "kalkulatorer". Der kan du beregne termin på bakgrunn av sykluslengde og eggløsning.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jepp, babyverden is the place. Det blir jo helt galt om du skal regne fra mens. Må nok ta utgangspunkt i el. Jeg hadde sen el i september pga SA, og har regnet ut termin etter el-tidspunkt. Jeg tastet inn 30. september som unnfangelse på deg og fikk opp termindato 25. juni.
en jr i magen Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 da satser vi på sent i juni;) jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå