magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Andre som har det sånn? Vi samsover, så jeg våkner når hun ligger å spreller og vrir seg. Roer seg med pupp, men spiser ikke så mye av gangen har jeg inntrykk av. Mest sutting som om jeg var smokk (tar ikke smokk da) Er litt interessert i å halvere ammingene men vet ikke hvordan... Vet at hun kan, for noen få netter innimellom så har hun sovet fem timer i strekk!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2009 Glemte å si... hun er 3 mnd )
Pellepan07 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Vi har det også slik, men nå er jenta mi kun 6 uker, så håper dette vil gå seg til etterhvert..og ihvertfall innen hun er 3 mnd.. føler med deg, det er forferdelig slitsomt, kanskje det kunne hjelpe om hun sov i egen seng?
rima Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Vi hadde det sånn i ca en uke. Da hadde vi hatt litt ammeproblemer etter vaksineringen og han ville ha mindre pupp. Antakelig gikk produksjonen litt ned. Men så ville han plutselig ha mer igjen og da måtte vi vel få snudd produksjonen igjen. Så da var det kaving om natta, ca hver 2.time. Ammet litt oftere og produksjonen tok seg opp igjen. Etter en uke sov han godt igjen om natta. Kanskje dere også har økedøgn?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Puh håper det. Da er det hvertfall forbigående... Kanskje prøve å legge henne til litt oftere om dag og kveld da..
Lilletrille med to jenter Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg hadde lignende problem med lillejenta mi frem til hun var ca 2 mnd. Hun lå i senga hos meg, ville helst ligge ved puppen, drakk, sovnet, våknet, ville ha mer osv. Var utslitt på morgenen. Jeg sovnet også mellom og under ammingene, så hadde liten kontroll på hva hun egentlig fikk i seg. Jeg begynte å sette meg i senga og amme, og legge henne i vuggen ved sengen når hun var ferdig. På denne måten fikk jeg delt måltidene på natten klarer opp, og fulgt med at hun drakk skikkelig før hun sovnet. Slik fikk vi iallefall mye bedre nattesøvn og nå er hun våken 1 gang om natten. Nå ligger jeg og ammer i sengen igjen, men føler vi har kommet inn i en bedre rutine så nå fungerer det greit:) Lykke til:)
Lilletrille med to jenter Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 og hun tar forresten heller ikke smokk, så brukte meg nok mye som det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå