¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 skal til legen i dag og får svar på nye hcg-prøver.. har så på følelsen at det ikke er så bra lenger. Sist mandag var jeg 5+3 og målte til 9300. Tok ny prøve i går 6+3.. Sukk, jeg ønsker meg så gjerne gode prøvesvar, men kroppen gir meg så blandene signaler. Synes innimellom at jeg har litt symptomer som kvalme, ømme brystvorter og litt murring i magen, men så forsvinner det og er borte lenge.. lurer på om jeg innbiller meg symptomene jeg.. Skulle ønske at det fantes en garanti for at det skulle gå bra.. Blir nervepirrende å sitte å vente hos elgen etterpå(hun er aldri punktlig, må alltid vente mist 45 min) Har legetime kl12
07&10&13? Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Lykke til Skal selv til legen i dag for å se hva som skjer, etter at jeg begynte å blø i går Håper så veldig det ikke er den lille spiren min! Krysser fingrene for oss begge*
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Uff, håper det går bra for deg. Får du ul eller?
07&10&13? Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 håper det, det er bare 12 uker siden sist MA så sa at denne gangen ville jeg ikke gå å vente og være usikker... ellers besteller jeg vel privat ul... örker ikke vente og ikke vite... Sist hadde det sluttet å utvikle seg i uke 5/6.. og hadde vært litt betryggende og ikke gå helt til 10 uke og tror at ting er bra slik som sist .. Men har sett litt på de HCG målingene dine, og det virker jo hittil veldig lovende da Kjempe masse lykke til, og håper på gode nyheter
Ønsker troll 2010 Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Skjønner godt at du er spent. Sånn venting er den værste. Jeg kan ikke annet enn å berolige deg med at jeg ikke hadde antydning til symptomer før jeg var i uke 6-7. Noen går jo i flere mnd uten å engang vite at de er gravide. Jeg har ikke voldsomt med symptomer nå heler, bare litt ømme pupper og utrolig energiløs. Ikke alle som kjenner noe til symptomer i det hele tatt, så det trenger ikke være et faretegn. Ønsker deg masse masse lykke til!!! Krysser fingrene for deg!
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Dette går helt sikkert bra!! for en uke siden var jeg 7+0 og hadde hcg på 19000. jeg spurte legen om det var det det burde ligge på, og da svarte hun at det er ikke sånn at etter 7 uker har alle gravide ett spesielt nivå av hcg. Mener å ha lest at nivå av hcg går opp til 60 000 i løpet av 1. trimester eller noe sånt..Ikke-gravide har hcg på under 3(!!!!!) så gravid er du iallefall:) og når det gjelder symptomer så forstår jeg at du er bekymret.. men tror ikke du trenger å være det. jeg har til nå ikke hatt symptomer i det hele tatt.. har tenkt mye på det og vært en smule engstelig, siden alle andre klager over trøtthet, kvalme og ømme bryster! men legen min beroliger meg og sier at jeg skal være glad for å slippe:) så da får jeg vel bare tenke sånn..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 stigningen var bra På en uke har den steget fra 9300 til 44000. Legen vil ikke regne termin etter når jeg hadde positiv eltest, hun insisterer på å regne ut fra første blødningsdag i SA, så hun mener jeg er 4 dager mer på vei enn jeg mener da. I følge henne er jeg 7+1 på vei., ikke 6+4. Er glad det var god stigning.Har forresten vært en del kvalm i dag, bare turte ikke tro det.. hehe, ja jeg vet jeg er teit! Men sånn er det når man har bekymringer på grunn av tidligere erfaringer med å miste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå