Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Var dum og testet i dag. IKM er ikke før 17 eller 18 oktober, så det er jo tidlig. Men så har jeg en venninne som testet positivt klart og tydelig 3 dgr før IKM, så jeg tenkte at hvis jeg er gravid kanskje det hvertfall kommer antydning til strek.. Men blenda-hvit test og jeg ble helt deppa, selvom jeg vet jeg ikke trenger miste håpet likevel :( Noen som har lyst å gi meg håpet tilbake.. Kan en test være HELT hvit noen dager før IKM selvom man er gravid?.. Jeg hadde EL 4. oktober.
M@msen Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, ikke fortvil... Jeg hadde blanke tester helt frem til dagen etter IKM... Dvs strimelen slo ut med en svaaaaak strek på IKm dagen, CBD viste negativ, 2 dager etter på morgen urin viste CBD GRAVID:) Så ikke uro deg ennå Jeg håper min spire klamrer seg fast...
Gjest herr og fru strert Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Det var godt å høre. Lykke til med spiren din, så klamrer jeg meg til håpet noen dager til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå