Gå til innhold

Uff, er redd jeg..

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til legen i dag og får svar på nye hcg-prøver.. har så på følelsen at det ikke er så bra lenger. Sist mandag var jeg 5+3 og målte til 9300. Tok ny prøve i går 6+3.. Sukk, jeg ønsker meg så gjerne gode prøvesvar, men kroppen gir meg så blandene signaler. Synes innimellom at jeg har litt symptomer som kvalme, ømme brystvorter og litt murring i magen, men så forsvinner det og er borte lenge.. lurer på om jeg innbiller meg symptomene jeg..

Skulle ønske at det fantes en garanti for at det skulle gå bra..

Blir nervepirrende å sitte å vente hos elgen etterpå(hun er aldri punktlig, må alltid vente mist 45 min) Har legetime kl12.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg øsnker deg lykke til:) Er så grusomt å gå å vente...

Men vi håper på positivt:)

Er jo mulig at man inbiller seg ting, men jeg var sånn med de to første, symptomene forsvannt og kom ikke noe system, så det kan hende du bare er sånn:)

Lykke til hos legen idag, og oppdater oss da:)

Skrevet

Føler også med deg:/ Det er en ikke god følelse og sitte der ute og vente på svar......men håper tap av symptomer ikke har noe og si. Tenk alle de som går i mange uker og ikke vet eller merker at de er gravide:)

Sender deg en varm til lykke klem:)

Skrevet

stigningen var bra :) På en uke har den steget fra 9300 til 44000.

Legen vil ikke regne termin etter når jeg hadde positiv eltest, hun insisterer på å regne ut fra første blødningsdag i SA, så hun mener jeg er 4 dager mer på vei enn jeg mener da. I følge henne er jeg 7+1 på vei., ikke 6+4.

Er glad det var god stigning.Har forresten vært en del kvalm i dag, bare turte ikke tro det.. hehe, ja jeg vet jeg er teit! Men sånn er det når man har bekymringer på grunn av tidligere erfaringer med å miste

Skrevet

Men så bra da :) Dette skal nok gå bra. Sjønner du er engstelig. Gruer meg veldig til neste positive test,men håper jo den kommer snart.

Skrevet

Så godt at stigningen var bra :-) Da går dette riktig vei, vettu!

Nå kan du sikkert straks ta UL, da. Det er veldig betryggende å se hjertet slå-da skal det MYE til for at ikke det går bra.

Masse lykke til ;) Håper du snart greier å nyte graviditeten-vet veldig godt hvor slitsomt det er å være nervös.

Skrevet

så bra;) lykke te videre... dette skal gå bra dette her...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...