Gå til innhold

hei stratosen :) vil du ta en lite titt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trur du jeg er gravid?

f.290588

takker på forhånd :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

føler at du kommer til å føde i juni/juli jeg så da er du kanskje ikke helt gravid enda?? men da ligger d ganske nærme i såfall:)

ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Okey :)

Ringte to spåfolk i går da.. begge mente jeg var det, de la også bordkort for å se om det stemte overens med det de fikk opp og det gjorde det =D så blir spennende å se... testa meg i går men var neg. så jeg venter til neste uke og da gjør jeg det hos legen tenker jeg.. for jeg er så sikker nå som aldri før..og da er det jo kjekt å være hos legen hvis den slår ut positivt...føler meg så gravid også..

har av og til menssmerter, til tider litt svimmel, sulten nesten hele tiden... nesten slitsomt faktisk det å gå å måtte spise hele tiden også syns jeg liksom den ringen på puppen vettu, at den har blitt mer mjuk og glatt....også våkner jeg tidligere enn jeg pleier..

regna på terminkalkulatoren går for moro skyld og da kom det opp termin 15.07.2010.. så det er jo juli det da.. og man vet jo ikke om babyen kommer før eller ikke..

så ja, dette syns jeg er veldig spennende så får sommerfugler i magen,..stakkars kjæresten min, han er irritert på meg fordi jeg nevner det fler ganger om dagen..han er redd...men det er igrunn jeg og..for vi sliter psykisk begge to... så hvis jeg er gravid så var det ikke planlagt fra vår siden hvertfall =P for slik jeg regna det ut så skulle ikke jeg hatt eggløsning da vi hadde sex..men virker som om jeg hadde det likevel da..

ja, bare litt skravlesjuk akkurat nå, selvom jeg er trøtt...er godt å ha noen å prate med om åssen man føler og har det..har liksom ikke så mange av de... :)

takk for at du tok en titt på meg..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...