Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 HVORFOR!!! måtte TR dukke opp idag. HVORFOR! Hvet ikke om jeg skal være sint, trist, lei eller alle sammen. Begynte nesten å grine når jeg så på papiret at det var rødt. 3 dager på overtid og DER kommer den. Visst det eventuellt har vært en SA, hvordan merker jeg det?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Kjipst da Hvor lenge har du prøvd?
BettyBoob Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 tror som regel man ikke merker en sa hvis den kommer "samtidig" med mensen. Det er så smått at det nok ikke er mulig å se noe som helst. Lykke til videre med prøvingen, gruer meg litt til å begynne (denne uken er første el i 1pp for oss) for jeg vil jo slippe å bli så skuffet hvis det tar tid..
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Usj så kjipt,jeg som var sikker på at du kom etter på 1 tri. MEN jeg tror vi ser deg der neste mnd jeg. Se lyst på det da vel, nå kom nå TR åsså er det ikke mange dagene til dere kan hoppe i høyet igjen Men hva med å prøve å tempe denne syklusen? Kjøp deg termometer med 2 desimaler på apoteket i morra og mål hver morgen under tungen, etter minst 4 timer sammenhengende søvn Da vil du sikkert få en temp påmellom 35 og 36 grader. (er nå sånnn hos meg værtfall) Da har du stålkontroll på når EL er så kan du jo dobbeltsjekke med ELtester SÅ sitter spira Tempen vil stige kansje 0,5 grader når EL har vært. Hos meg merker jeg EL ved at basaltempen min er over 36 den morran EL er. Litt innviklet dette men dog kjempe enkelt og gull verdt mtp babyplanlegging. Husk og skriv ned tempene dine. Hvor lenge har dere prøvd?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for supre råd Blir 6pp nå. Er egentlig ikke så lenge, men føles som en evighet for meg Skal spandere på meg en bra temper imorgen så onsdag morgen skal jeg begynne å føre temperatur bok Nå blir gubben kjempe glad og for det betyr masse sengekos fremover he he:) Jeg SKAL være gravid innen 2011!! og skal proppe både meg og han full av vitaminer og div fruktbarhets greier Men hva er best å gi til han?
Puppen og lillemor Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Netti86, Leit å høre at TR kom.. ekstra kjipt er det når det skjer på overtid.. for da tenker man jo at nå må spira sitte.. Jeg på min side er akkurat tilbake på dette forumet etter en MA.. spira satt etter 4 pp, men i uke 10 var det stopp.. I forold til vitaminer, fruktbarhetsgreier etc så kan jeg i hvert fall videreformidle mine erfaringer: - hostesaft (solvipect) - skal visstnok øke og fortynne slimmengden rundt EL. Ta som anvist på flasken siste uken før EL... må innrømme at dette ikke hadde noe virkning for meg - grapefruktjuice - skal ha samme effekt som hostesaft. Jeg drakk 1-2 glass hver dag fra TR til EL (dette er jo veldig sunt i seg selv også).. heller ingen merkbar virkning av dette - tar tran som inneholder vit A og E - samboer tar også tran - bruker EL-tester - lager mat med MASSE grønnsaker - og passer på at jeg og samboer har et sunt kosthold - har hørt at tomater er spesielt bra for mannen - så samboer får MYE tomatsalat etc (og i følge Kari Jaquesson så er ketchup også veldig bra..) - jeg drikker masse grønn te (2-3 kopper per dag).. og holder meg til max to kopper kaffe.. Sist men ikke minst.. og jeg tror dette er viktig.. selv om det kanskje er det vanskeligste: - senke skuldrene, slappe av, ikke tenke for mye på ble jeg gravid nå, har jeg EL nå osv. Ha sex for sexens skyld..ha det gøy mens dere prøver.. for sex er jo gøy og kos.. Det var hvert fall når vi var på ferie og slappet helt av at spira satt.. (den satt ikke godt nok desverre.. men det skal vi få til neste gang) Jeg vet ikke om dette hjelper noe.. men uansett - masse lykke til neste pp!! Jeg håper vi snart sees inne på 1. tri
Flutili Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Nei, nei, nei, nei....det samme skjedde med meg i dag.....jeg som følte meg så gravid..... Får håpe vi blir gravide innen neste mnd... Dette var skikkelig kipt...
Luna har født. Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Uff, jeg føler virkelig med dere. Håper virkelig det går bra for dere neste mnd. Selv om 6 mnd ikke er såå lenge så føles det helt sikkert som en evighet. Selv skal jeg fjerne spiralen nå og går i gang med 1 pp. Masse lykke til fra meg, klem.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2009 Veldig gode råd, tror jeg skal sunne han opp litt he he Bare synd at han hater tomater (skal lure det i han hi hi) Ja jeg skal roe meg litt med all tenkingen, har sikkert ført til unødvendig stress og derfor jeg var på overtid. Begynte å tenke litt nå ja Jeg er ung og uerfaren og VELDIG nysjerrig, så suger til meg all informasjon så tusen takk for svar Uff det var synd Flutili vet hvordan du har det Vi får håpe på sådd spire (og termin samme dato?) til neste måned Og viktigst! Jeg skal nyte kjæresten min til det fulleste denne måneden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå