Gå til innhold

Hvilken vinterpose til Bugaboo sportsdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterpose vil dere anbefale til Bugaboo sportsdel? Tenker spesielt i forhold til at den skal passe med selene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har odenwalder - den lange, med bamsen inni, passer perfekt :)

7am passer også veldig fint

Skrevet

Vi bruker Voksi Urban (den med pingvinpute), passer også helt fin.

Skrevet

måtte dere klippe hull til selene?

hva er en 7pm pose? er det den som Bugaboo selv har?

hvordan er evt den? for lett for vinteren i Norge?

Skrevet

Ja, jeg måtte klippe hull til selene, men de er allerede "laget" i posen, bare å følge linjene.

Skrevet

Vi har Odenwalder dunpose med bamse inni. En perfekt kombinasjon. Super vogn og super pose! :)

Skrevet

7am var utrolig stilig tror jeg må ha den! Takk for tips:)

Skrevet

Heisann!

Jeg har kjøpt Nomad pose på reflex. Deilig vannavvisende med fleece nedi! Veldig kul i sølv i den flotte sportsdelen vår :) Men lurer nå på om den er for tynn? Kanskje en mer hørt/vårpose?

Lurte selv på å kjøpe Ticket to hevan sin dunpose (som kom på 2 plass i Tv2 Hjelper deg sin test). Noen som har erfaringer med denne?? Eventuellt hvilken størrelse ? 94 eller 115?

Ynskyld, ikke meningen å kjøre over tråden din, men lurte på nesten det samme:)

Håper du finner en du er fornøyd med :)

Skrevet

Ingen farge:) Jeg er fornøyd med innspill da vi har samme "problem" nesten. Noen som har erfaring med Ticket to heaven i Bugaboo?

Skrevet

Hei igjen!

Krasja virkelig tråden din jeg.. Sorry! Men reiste å kjøpte Ticket to heaven posen til vognen jeg... Måtte bare, da det var så kaldt!

Lurte veldig på om jeg skulle kjøpe 94 eller 115, men etter litt om og men endte jeg på 115... D var godt, da de fleste bare får brukt 94 til barna er 1 år!

Passer superbra nedi... Stor og volumiøs, men ikke for stor!! Snuppa stooorkoser seg nedi der... Sover nemlig inne i vognen, men er jo så lunt og deilig nedi!! Har til og med et lite lammeskinn i bunnen (som hun hadde i vogga si før).

Dersom jeg plutselig har lyst ut døra når hun sover, hiver jeg bare en hue på henne, og zipper igjen glidelåsen! SUPERT :)

Kjøpte forresten på Reflex, kosta bare 1099:) Ikke verst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...