Gå til innhold

farge hår når man er gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos frisøren på fredag og farget håret. Hun anbefalte å enten bruke "mini-color" eller stripe håret. Men det var absolutt ingen problemer å farge håret på vanlig vis heller. Det man skal passe seg for er den ammoniakken som det var mye av i hårfarge før i tiden. Det er minimalt å uroe seg for den dag idag, fikk jeg beskjed om:)

Det var visstnok verre for de som jobbet med yrket og gikk oppi det hele dagen..

så stikk til frisøren du, og nyt den herlige behandlingen:) be om ekstra hodemassasje, det gjorde jeg:)

Var hos frisøren forige uke, og stripet håret. Dette var ikke noe problem, hun sa det også gikk greit og farge håret. Det eneste som kan være litt skummelt med farging av hår under svangerskapet er hormonforandringene i kroppen. De kan føre til at fargen ikke blir som forventet. Jeg merket ikke noe til dette, og har heller ikke hørt om noen som har gjort det enda :)

Färg iväg!!! Be om att få sitta vid ett punktutsug bara för att ta de säkerhetsåtgjerder man kan. Då går all amoniakk upp i ett filter i stället för ut i luften. Färgerna nu för tiden är så milda och fina att jag som frisör inte oroar mig när jag färgar mina kunder.

Er frisør, og det har ikke noe og si og farge håret når man er gravid. Eneste som kanskje kan skje er at ikke fargen blir like glansfull. For hormonene har litt og si for hvordan håret ditt er. Jeg har selv farget håret i sprek lilla med tøffe rød striper, og det ble kjempe sprekt=) Lykket til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...