Gå til innhold

gravid?!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik er det her: sluttet på p-pillen for bare noen få uker siden.hadde da hatt mens en uke. 15september var vel første dag i siste mens mener jeg. vi hadde ubeskyttet sex litt under 3 uker senere. jeg har fortsatt ikke fått mensen.

siden torsdag har jeg hatt litt vondt i nedre del av magen, der jeg forestiller meg at eggstokk/livmor ligger (!), og til min store forskrekkelse oppdaget jeg væske fra brystene nå!!

etter forrige barn sluttet jeg å amme i juni 2009. så det kan jo ikke være noe som fortsatt henger igjen fra den tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta med amming påske 2008 og kan fremdeles klemme ut melk..... Men det høres jo ut som om du er gravid på de andre symptomene dine.

Skrevet

Melk kan henge igjen i brystene i flere år (!) etter amming :-)

Men forøvrig kan det jo hende du er gravid igjen ja, siden du har hatt ubeskyttet sex.

Håper du har en spire da !

Hadde du siste mens 15.sept så hadde du vel EL ca 30.sept og da kan du jo ha IKM nå i disse dager ?

Ta en test da vel !

Skrevet

Jeg har det på samme måte etter p-pille stopp. Det murrer veldig og er ømt, men det er vel bare El som prlver å komme i gang. Jeg har også litt råmelk så jeg tror ikke det er av særlig betydning desverre. Det kan ta litt tid før syklusen blir normal igjen. For min del var første syklus etter pillestopp på 38 dager og nå er jeg på syklusdag 46 :( Ønsker deg lykke til og håper det er annerledes for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...