3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er sikkert fryktelig tidlig ute, men lurer på om vi skal ha eller ikke til vår gutt som vil være 28mnd i desember. Evt noen gode forslag til hva denne kalenderen evt kan inneholde??
The Bad Gal Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Neida, du er ikke tidlig ute! Skal lage kalender og har allerede kjøpt inn div. stæsj jeg trenger til å lage den. Har ei jente som fyller 2 år i slutten av november. (sikkert litt for lita, men får e ny frøken i januar, så neste jul har jeg nok mindre tid til å lage) Av gaver blir det vel div. småsaker, f.eks plastsmykker, små dyrefigurer(de tyske i plast/gummi), sprettballer, kinderegg(i helger), små koketing til lekekjøkkenet hun skal få til bursdagen....
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Vi hadde adventskalender til mini i fjor allerede (da var han 15mnd). Nå er han jo 27mnd når adventstarter og skal selvsagt få adventskalender i år også. I fjor kjøpte vi ett litt stort duplosett til han, så når julaften kom så hadde vi bygd hele settet. Fikk litt og litt hver dag. Noen dager var han med, men andre dager var han uinteressert. I år skjønner han jo mye mer, så i år skal han få noen pakker med rosiner/kjeks og noen pakker med leker i. Tenkte å kjøpe småbiler, små plastdyr o.l. Vet at han kommer til å synes det er stas med kalender
mamman til to gutter Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Gutten vår hadde kalender i fjor når han var 1,5år og han kommer også til å få i år når han er 2,5år.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 jeg har allerede begynt å kjøpe til min datter,hun får noen dyrefigurer siden dem ellers var så dyre så jeg kjøpte dem på tilbud,ellers vill hun få litt godt som smurfedrops siden dem er myke,kansje noen andre ting også,får se for jeg kjøper litt å litt.
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Ja klart det:) Men her laget mormor, herlig;)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tenkte også jeg skulle lage, men ser litt for meg scenarioet etter at første pakke er åpnet: Snuppa: "En til?" Mor: "I morgen kan du få en til, nå er det bare én." Snuppa (står nå på gulvet og veiver med armene og tramper litt med føttene) "EN PAKKE TIIIIIIIHIHIIIIIIIL!!!" -Kanskje henge på en og en pakke eller?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Takk for svar alle sammen:) Har laget meg noen ideer om hva slags kalender vi skal ha og hva vi skal ha i pakkene:) Tror det blir spennende. Håper det går bra å ha alle pakkene framme og bare plukke én og én hver morgen.
Hildrandedu Skrevet 17. oktober 2009 #9 Skrevet 17. oktober 2009 I fjor lagde vi kalender som var slik at lillemor fikk annenhverdag og jeg og mannen min fikk hver fjerde dag. Pakka inn lillemor sine gaver i rødt, mine i hvitt og mannen min sine i blått. Ho synes det var like stor stas da vi fikk gave som da ho fikk. Skjønte fort at sine gaver var røde osv. Gjør det samme iår, og håper det går like greit iår.... Ho fikk hårpynt, tegnesaker, sokker, rosiner, klistremerker osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå