kjærevene Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Leste her inne en plass at egget ikke fester seg før rundt uke to, betyr det 14 dager etter innsetting? Går det virkelig så lang tid? Regnes den dagen en har innsetting som rd 1? Hvis ja så har jeg kommet til rd6, kjenner ingenting i det hele tatt, untatt ømme bryster på samme måte som når jeg skal ha mensen.... Synes det er vanskelig å holde humøret og motet oppe, fikk igjen ingen egg på frys, kun ett delte seg fint nok til innsetting, og det var delt i tre. Og så har jeg verdens mest positive mann, som behandler meg som skikkelig gravid allerede. Jeg får håpe han har rett, lykke til alle sammen. Et lite spm til, er alle så flinke at dere venter med å teste til de berømte 14 dagene er gått????
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Å, jeg kan vel skjønne hvordan du har det.. Egget faster seg vanligvis innen en uke og rd 1 er innsettingsdagen ja. Jeg er 6 uker på veg og kjenner nesten ingen symptomer, så ikke tenk på det ennå! Tredelt egg er bra; jeg fikk satt inn ett 4 delt og ett 2 delt, og jeg tror det er det 2 delte som har festet seg etter som hcg er lav (men dobler seg fint) og fordi testen ble sent positiv. Jeg var IKKE flink til å vente. Jeg testet på rd 8 begge ganger for å sjekke at EL sprøyten var ute av kroppen, og testen ble heldigvis helt hvit. Forrige forsøk testet jeg positivt på rd 10 (mistet i uke 13), så jeg ble lei meg og sikker på at forsøket hadde vært mislykket når jeg fikk negativ test på rd 10 denne gangen. Først på rd 12 ble den tydelig positiv, så det kan være lurt å vente :-). Lykket til! Positive tanker får positive celler i hele kroppen :-) klem
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har hørt at egget fester seg på ca rugedag 6. Den dagen man setter inn er rugedag 0. Symptomer på gravidtet er lik som at mensen kommer. Dessuten så er det disse progrestan-tilskuddene som gir oss symptomer, så prøv å ikke tenk for mye på det. Selv hadde jeg de samme symptomene når det ikke gikk som når jeg ble gravid Jeg fikk heller ingen frys på siste forsøket, men trengte det jo ikke da... Jeg teste på rugedag 13, da viste testen svaaaakt positivt, så jeg kommer ikke til å teste før tidligst rg 13 denne gangen heller.
Søskenhåp adopterer Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg igjen har lest at det fester seg på dag 4-6, så det kan også skje ganske fort. Innen en uke i alle fall. Da jeg ble gravid med Edvartsen begynte jeg kjenne symptomer allerede fra dag 4-5, og det var helt andre symptomer enn alle andre ganger med "medisinsymptomer" som jeg har hatt nok av. Jeg var veldig tidlig skråsikker på å være gravid. Men andre igjen kjenner omtrent ingen ting og er gravide, så dette er veldig individuellt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå