fresh Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde først ikke tengt å ta den. Men så hørte jeg fra ambulansepersonell at de rådet alle gravide å ta vaksinen. Og her er grunnen: Det er ikke fordi du selv ikke skal bli syk, eller sikkert litt derfor også da, men hovedgrunnen er at hvis du føder barnet, og han får vaksine-er det ingenting å gjøre. Spedbarn får visstnok ikke denne type vaksine. Hvis du gjør det mens du er gravid, vil barnet få vaksinen gjennom deg. Ikke lett dette her, men tror jeg skal gjøre det alikevel, siden de råder alle gravide å gjøre det...
rødt&blått Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hmm, det var jo informativt! Tror jeg må høre hva legen og helsesøster sier før jeg bestemmer meg, men anbefaler de det, så tar jeg den..
insomnia Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Har planer om å ta den..Men er redd den vaksinen skal skade barnet på noe vis ...Legen min sa at egentlig hadde hun ikke tenkt å ta den.For hun er verken syk,gammel eller ung sa hun.Trengte den ikke med andre ord.Men med nærmere ettertanke så skal hun.Fordi hun er i kontakt med så mange folk.Og hun sa til meg,at hadde hun vært gravid,hadde det ikke vært noe tvil en gang.Hun har lest skikkelig om vaksinen sa hun.Og skal ta den selv.. Men likevel .Er jo så redd for å gjøre noe galt
Turbojenta og lillesøster Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg synes også dette er skikkelig vanskelig! Det er jo veldig lite fakta om denne vaksinen kan påvirke forsteret negativt. Jeg tror jeg kommer til å høre på hva legen anbefaler meg, men skeptisk er jeg til den uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå