Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 http://www.intelligender.se/index.htm I såfall, funker det? hvordan fungeren den? Ikke helt "svensk" av meg ^^,
Kristinanutten Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg bestilte en intelligender-test fra Intelligender.com. Tok den her om dagen. Testen var kjempeenkel å bruke, og i følge prøvesvaret venter jeg en liten gutt! Jeg har ett barn fra før, en gutt på 6 mnd, så her blir det liv i leier'n med to gutter med 13 mnd mellomrom. Har fortsatt 5 uker igjen til den ordinære ultralyden, så det gjenstår å se om prøvesvaret Intelligener gav meg stemmer. Men har en følelse av at det var riktig. Uansett, var et morsomt å ta testen - jeg er litt utålmodig av meg :-) Lykke til!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Venninda mi tok denne inteligender testen, og fikk opp jente... I dag var det UL og der lå det ei lita Jente =D
rødt&blått Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Spennende... men fikk ikke opp siden hvor man kunne kjøpe den, så er det noen som vet hva prisen er?
Ronja&Odin Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 weehee nå har jeg bestillt en=) håper det ikke tar så mange dagene før den kommer:p gleeeeder meeeeeeeeeeeeeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå