Liiiisa Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 fleire lettvektere?? følge kurva si heilt fint men dei på helsestasjonen seie han tar ikkje skade av og ete meir, men herregud han ete jo masse, og ete til han er mett!!!!! alle barn er ikkje like, vi har tatt blodprøve og alt av han for og skjekke at ingen ting e gale, han e heilt FRISK =) men kjenne d plaga meg og irrriterra meg d dei seie på helsestasjonen
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 nå er lillegutt her bare 8 uker, men storesøster var 9 kg på 15 mnd- kontrollen;-) hun fulgte sin egen kurve fint hele veien, er idag 4 år og helt på gj.snittet;-)prøv å ikke bry deg med det, så lenge han er frisk og rask!
Tingelingen Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Gullet mitt er bare 10 mnd ennå da, men har ennå ikke nådd 8 kg. På vår helsestasjon er de ikke bekymret i det hele tatt. De sier at så lenge hun følger sin egen kurve og er fornøyd og tilfreds er det ikke noe å bekymre seg for. (Hun har etter at hun ble mer aktiv og kom seg rundt selv, kun gått opp 100 g i måneden). Hun spiser også bra!
Frøken Freken Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Snuppelure er 13 mnd, og ligger på ca 9 kg:) Hun var 3220 da hun ble født og har lagt på seg etter kurven, med unntak av en periode der hun hadde mage- tarminfeksjon. Hun eter som en liten hest. Hun er den minste babyen over alt der vi er, men helsesøster sier at det er sunnere å være slank baby enn blubbebaby. Det skulle man ikke tro av alle trådene på dib som handler om store unger, og der alle er skjønt enige om at det er bra å være tungvektere.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Flisa er fortsatt en liten flis- og var 8,4 kg på 1 årskontrollen (11,5 mnd gammel). Frisk som en fele, og aktiv som få, og jeg har også hørt flere fagfolk si det samme som Freken nevner; det er bare sunt å være slank som bebbis i et samfunn der overvekt og livsstilssykdommer er et stadig økende problem... Så ikke hør på dumme HS du, hva vet vel de
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Gutten min er 11 mnd, og rett i underkant av 9 kg, helt perfekt!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Lillemor er snart 11 mnd og hun har akkurat bikka 7 kg.... og hun er ikke lang heller, spiser som en hest og er akkurat passe ;-) og det er futt og fart i heimen ;-) lille perfekte jenta mi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå