Gå til innhold

Tror gynekologen tok litt feil i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig UL. Deilig å se et bittelite bankende hjerte. Gynekologen flyttet terminen såpass langt frem at jeg i så tilfelle testet positivt da jeg var to uker på vei. Eeeh, neppe ;-)

Til Katrine Moholt; Neste gang du kommer overraskende rundt bjørkestammen eller inn døra - da spyr jeg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt tror du selv at du er på vei? Har lyst til å ta ultralyd tidlig, men synes ikke det er vits før man kan forvente et bankende hjerte....

Skrevet

Min gynekolog villa ha det til at jeg hadde kommet 5 dager kortere enn jeg selv mente. Og det er rett og slett ikke mulig... Da var jeg etter mi beregning 7+4. Sist jeg var gravid, tok jeg også tidlig ul, og da var den terminen ei uke tidligere en den ord. UL. Han sa 11, men i ettertid fant jeg ut at jeg var 10. Så de bommer ofte på tidlig ul, er visst ikke så lett å sette terminen nøyaktig så tidlig.

Men uansett er det jo veldig fint å se at alt står bra til der inne!

Skrevet

Jeg er 8+6 etter egen, BIM og jordmors beregning. Forrige svangerskap traff jeg samme datoen som ordinær UL.

Betalte ULen i dag av egen lomme og syntes virkelig det var verdt pengene!!! Utrolig beroligende. Skulle gjort det samme med junior...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...