mamma til keiser og prinsesse Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har testa negativt på ikm dagen og positivt dagen etter? Bare nysgjerrig, hadde ikm igår og har fortsatt ingen tegn til at den er på vei, og den pleier ALDRI å være for sen. Jeg blir bare så utålmodig, sannsynligvis fordi jeg ble gravid på 1 pp sist og da testet jeg ikke før det hadde gått minst en uke siden ikm, rett og slett fordi jeg ikke trodde jeg var gravid, hadde jo hørt at det kunne ta tid. Når jeg testa den gangen ble streken mye svakere enn kontrollstreken, og det var minst en uke etter ikm, så jeg lever fortsatt i håpet. Hadde hvert koselig å ha noen å skravle med her inne. Hjelper litt å prate med noen i samme situasjon.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Med guttunger testet jeg først positivt 2 dager over IKM
meg og min lille+ magen Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 jeg testa negativt på ikm, og testa ikke positivt før uka etter:-)
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for svar. Godt å høre at andre har det likt som meg. Hjelper det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå