..."har en drøm"... Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg har sett på denne vognen - kan kun kjøpes hos Babykos (f.eks Sandvika), men tror denne er et godt alternativ for oss som ønsker en trehjuling. Er nok ikke den største liggedelen, men med fødsel i februar, er det jo ikke så mange mnd jeg er avhengig av dunpose f.eks. Veldig koselig rund form på liggedelen også ) Alle delene (liggedel, sportsdel og bilsete) kan klikkes på understellet uten adapteret og vi har vært å testa- det er faktisk veldig enkelt. For oss er det viktig at jeg kan klare å demontere vognen uten hjelp, og uten hjelp fra andre... Jeg ble også overraska over hvor liten vogna ble sammenlagt. Ulempa er at vogna er noe dyrere enn andre alternativer. Vi håper på å få tak i en lekker beige farge på alle delene - som er en 2009 farge. Bebe Confort har kommet med nye farger for 2010, men vi fant ingen som falt i smak.... Nevner dette bare som et tips, da jeg ikke hadde hørt om vognen før en bekjent hadde sportvogna High treck og var super fornøyd! Er jo litt allright å ha en vogn som ikke alle har, og som evnt. det ikke finnes veldig mange av om man skal selge den etterhvert på f.eks Finn.no. Lykke til med valget, jenter! )
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det er kanskje en grunn til at "alle" ikke har denne vogna, og sjekker du finn.no er det til tider BebeComfort-pakker (vogn, bag, bilsete) ganske rimelig.. Så alt for lett tror jeg ikke det er å selge disse. Det er betydelig billigere å kjøpe denne vogna i England om du har mulighet. Les brukererfaringer på barnevognguiden og vogndill.no, jeg har lest mange meninger om denne vognen i enten totalt positiv eller negativ retning...
..."har en drøm"... Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Har sett annonsene på finn.no. Ofte 2007-modeller, så noen har nok brukt vognen til barnet deres har vokst ut av vogna. Har sjekka priser i endel EU land - og prisene er jo mye lavere, om man ønsker å bestille utenlands fra. Har også lest brukererfaringer, og kriteriene vi har satt som de viktigste har ofte fått positive kommentarer. Bebe konfort selges mest i Italia/Frankrike og det er kun Norge av de nordligste landene som får importere vognene. De samarbeider også endel med Maxi Cosi og håper derfor at kvaliteten er god! Innlegget var kun ment som et "tips" for dere som ser etter noe annet - vi hadde nemlig problemer å finne en 3-hjuling med både liggedel, sportsdel og bilsete hvor alle våre kriterier ble innfridd - og Bebe sin vogn gjorde nemlig dette. Og uansett - vi sliter nok alle med å finne en barnevognpakke hvor vi får "alt" vi ønsker oss - det viktigste er nok bare å sette noen kriterier øverst på lista, og velge vogn etter hva som er viktigst for akkurat deg!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Synst denne vognene er ufattelig stygg jeg da. Ser rett og slett billig ut. Men smak og behag:) Men jeg synst faktisk det er ganske mange som har den vognen jeg. Synst jeg ser den over alt. Ser ofte tai og andre utlendinger med den. Vet ikke hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Med sportsdelen så ligger barnet veldig åpent, og kalesjen er så lav at de nesten dunker nesa borti den. Ikke akkurat en vogn for store barn nei. I tillegg er den utrolig stygg med sportsdelen på, og vippete / vinglete.
Allegra baby Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, Jeg har hatt denne vognen selv, i tillegg til bla Bugaboo og OTH, og den er rett og slett veldig mye dårligere enn de andre vognene i den prisklassen. Den er tung, vinglete, klapper sammen , pluss masse andre negativer. Ikke kjøp, sier nå jeg... Bugaboo derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå