Gå til innhold

hvordan har dere det jenter ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvalm som et øsekar, stort sett hele døgnet. Kaster opp så fort jeg stresser, og den jobben jeg har er alt bare stress om morran. Så jeg ser på ukene fremover som en stor utfordring;

men det er vel glemt når kvalmen forsvinner og magen vokser.:D

Er i uke 7.

Annonse

Her har også kvalmen begynt å melde seg... Foreløpig er det bare når jeg begynner å bli sulten, så jeg klager ikke. Med forrige mann var jeg så dårlig at jeg ikke klarte å spise før jeg var 14 uker, og gikk ned mange kilo. Forrige gang begynte det når jeg var 6+3. Er faktisk 6+3 i dag, så det blir spennende å se utover uka om det blir likt som sist. Krysser fingrene for at det blir litt annerledes:-) Ellers har jeg hatt mye vondt i hodet, så det har vært noen tøffe dager innimellom. Men det er jo deilig med symptomer også, for da føler man seg jo litt mer sikker på at alt er bra!

eg er no 6 + 3 og akkurat for 3 dager siden kom kvalmen. Eg var allerede litt trøtt også og håpte at kvalmen ikkje skulle komme denne gangen, men desverre. Eg slepper heldigvis å kaste opp, men eg er kvalm stortsett heile dagen, untatt når eg sover. Skal til akupunktøren på fredag, kanskje det hjelper! Eg kjenner også av og til litt stikk i magen, meneg trur at det er ganske vanleg, og også å ha slike 'menssmerter' (i lette grad) kan vere vanleg.

6 uker på vei, og foreløbig kjenner jeg bare stramming i mageregionen. Er aktiv på treningssenteret, så litt treningsvondt også kan jeg tenke meg. Ellers mye luft i magen, noen ganger litt for mye. Stakkars min kjære ;) kommer også opp som raping.. så føler meg som en bryggesjauer- eller gammel sjømann. Verst på kvelden.

Ellers kjenner jeg meg lite gravid. Har litt "mensenfølelse" av og til, følelsene opp og ned, og ømme bryst.

Har en merkelig bilsyk følelse når jeg sitter på i bil- ikke vært plaget med det før graviditet. Alle disse "symptomene" + at mensen ikke har kommet på 6 uker omtrent sier vel at jeg er gravid........ førstegangsføder så ..

Haha, jeg tuller ikke. Jeg ble kvalm dagen etter EL!!! Men plutselig i dag er jeg ikke kvalm! Og det er sååå deilig! Men regner vel med at det er et engangstilfelle :D Også er jeg dødstrøtt hele døgnet. Har og de "voksesmertene" i magen. Spesielt når jeg reiser meg. Også har hormonene meldt sin ankomst. Griner av absolutt alt! Ikke sånn lei meg gråting men pistrer for den minste ting! Når jeg ser det skrevet ser jeg hvor teit det egentlig er! hihi

Men tenk da dere! Det vokser små liv inne i oss! Jeg syns det er så fantastisk utrolig! Tenk hva vi faktisk har klart å lage! Jeg skal åpenhjertig ta i mot hver eneste kvalme dag, hver eneste lille strekkmerke, bekkenløsning og det som verre er, for det kommer noe så fantastisk flott ut av det hele!

Haha herregud, der begynte jeg å sippe igjen :P

Jeg har ingen symptomer (er 7+3) så klarer ikke helt å innfinne meg med at jeg er gravid... utenom at mensen ikke kommer da, og at jeg har tatt to positive tester ;) rart å ikke ha noen symptomer, men likevel visstnok være gravid! fest i morgen med alkoholfri vin, må jo bare tro på det :)

Vel..jeg er fremdeles sjokka da min test ble tatt for noen timer siden! He he..

Men har vært litt små uggen og kvalm i noen dager, hatt ømme pupper de siste 2 ukene, vært irritabel,trøtt og sliten..

Håper jeg slipper for mye av kvalme..

Gratulerer til deg :)

Annonse

Halla ;) mye av det samme som går igjen ser det ut for :) Jeg håååååper jeg skal slippe å være så kvalm som sist, har kun sjeldne innslag så langt, og blir det ikke verre skal jeg være sjeleglad! :) Er trøtt, mer enn jeg kan huske fra sist. Veeldig trøtt, gjeesp..! Også kan jeg også finne på å sippe annethvert minutt ;)

Er nå 8 uker på vei:))

har bare vært så sinnsykt kvalm (ikke kastet opp, men), og dette slo meg helt ut både natt (våknet om natta av at jeg var kvalm) og dag. Men så fikk jeg annbefalt Sea band, og det er bare heeeelt utrolig. Fra det øyeblikk jeg tok det på meg, så var kvalmen borte:))) JIPPI:)) Så det anbefaler jeg på det sterkeste til dere som sliter med kvalme. Det funker ihvertfall på meg:))))

Ellers så er jeg sinnsykt trøtt jeg også. Er ikke det man kan kalle hyggelig selskap på kveldstid nei, hi hi... Skal ha middagsgjester og et aldri så lite party i morgen kveld - nesten så man angrer på at man innviterte, da jeg nok kommer til å slite med å holde meg våken utover de sene nattetimer....Ja, også vil vi ikke si det til noen ennå, så da må man også finne på en "unnskyldning" for hvorfor man er på vannvogna...Mye man må passe på ja;)

Men for all del - jeg vil ikke bytte. Kvalme, trøtthet, bekkenløsning, andre palger og all verdens "rare" unnskyldninger og svar på spørsmål (før man deler nyheten med andre) - alt er helt greit, for som dere og sier - trenk hva vi har i vente om ca 7-8 mnd:))))

Flere som har en intens sitring i puppene?? Herregud blir nesten sprø! hihi føles som det går mild strøm igjennom dem :D

Jeg holdt en liten 5 ukers bebis i dag. Fyyy som jeg kjente jeg gledet meg! Han lå som en sånn liten bylt og snusa i halsgropen min! Smelter helt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...