Bregnia Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Nå har jeg blødd i ca 3 og en halv uke. Var hos gynekologen på ons. Hun sa det bare var igjen litt blod og slim i livmor, så hun ville ikke gjøre noe. Hun sa jeg kom til å blø ca en uke til.Dette er 4 dager siden. I dag så blødde jeg noe mer. Brystene mine er blitt mer slappe i dag. De har vært vonde helt til nå. Når jeg var hos legen hadde hcgn min falt bare 400 på 4 dager. jeg var nok bare ca 3 uker på vei når jeg begynte å blø. Skal ta ny hcg prøve om en uke. Synes dere jeg burde ringe legen ang at jeg blør litt mer? Blir helt sprø av dette!!! Ganske sliten av alt dette!! Dette var et fryseforsøk. Satte inn 2 egg. Har en sa bak meg. Da blødde jeg i 2 uker... Vær så snill å svar... Trenger litt hjelp:)
MammaHåpet Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Hei jeg fikk spontanabort i uke 5+2, blödde også ekstra mye, men det varte bare i en dröy uke. hadde smerter i 2-3 dager. uff, så slitsomt å blö så lenge som deg da, er det normalt? har du spurt legene om dette. men var du bare 3 uker på vei? eller mener du sju uker? er man 3 uker, så har jo embryoet knapt festet seg.... (det fester seg jo i uke 2+6?)
Bregnia Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg satte inn 2 fryse egg og ca 2 og en halv uke senere begynte jeg å blø. Blødde kraftig i en uke så dabbet det av. Med brunt osv,men noen ganger mer. Og i dag var det litt mer igjen.Legen sa at jeg kom til å blø en uke til. Men syns jo det burde begynne å bli mindre,ikke mer.... Vi tar prøverør forsøkene i Porsgrunn,og bor i oslo,så har vært hos gynekolog på ullevål. Jeg hadde jo ganske høy hcg. I dag så ble brsytene mer slappe så det kan jo hende det på en måte har begynt ordentli.. Vil jo helst slippe utskraping. Hørt så mye negativt om det..
Gir aldri opp! :) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg har mista en gang i uke 5 og jeg merka egentlig ikke så mye.. Blødde mer enn en vanlig mensen også varte den i ca 1 uke.. Men som det meste så reagerer alle så veldig forskjellig på de ulike tingene. Lykke til
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har mistet 3 ganger. Første gang i uke 6 - en del brunt og koagulert. Varte ca 1 uke. Ingen smerter. Andre gang i uke 5 - ingen smerter, blødning i ca 1 uke, rødt frisk med en del koagulert. Tredje gang i uke 11 - masse smerter helt til "klompen" ramlet i do, smertene ga seg ganske umiddelbart etter, men en del mere blod med masse koagulert i vel 1 uke. Sorry detaljene, men som du ser så har jeg ikke opplevd noen av mine på samme måte som du. Hadde nok villet ringt legen igjen jeg.
MK73 Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Da var du jo rundt 4.5 uke på vei da du begynte å blø.. Synes du har blødd lenge, spesielt gitt at du var så kort på vei. Jeg ville ha tatt en ny prat med legen, hvis jeg var deg. Ikke sikkert noe er i veien, men uansett slitsomt å holde på så lenge.. Etter min SA med utskrapning blødde jeg i rundt 12 dager, etter MA med medisinsk abort blødde jeg i en uke-halvannen.
Coma Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Ville også ringt legen igjen...,synes du har blødd lenge. Har nettopp hatt en SA, jeg blødde i 11 dager. Først 2 dager hvor jeg blødde litt(mindre enn en mens) og hadde svake menssmerter, så 2 dager med spotting, og så 7 dager med kraftig blødning(mer enn en mens) og ingen smerter. Jeg har lest masse på nettet om SA i det siste, og de fleste jeg leste om hadde blødd mellom 1 og 2 uker. Men det var også noen som hadde blødd i flere uker som deg Men ring legen du, bedre å ringe en gang for mye enn en for lite! Lykke til!
Bregnia Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2009 Tusen takk for svar! Ringte legen i dag. Hun beroliget meg veldig. jeg var jo på ultralyd forrige onsdag. Hun sa at alt såg normalt ut da,var bare noe blod som måtte ut. Jeg blør mer og friskt i dag. Hun sa at det antagligvis kunne være mensen. Men hvis ikke var det bare kroppen min sin måte å kvitte seg med det som skal ut. Jeg og har kommet fram til at det kanskje er mensen. Når jeg begynte å blø først så blødde jeg kraftig i en uke. Så avtok det,Var veldig brunt.Sånn har det jo fortsatt. Noen dager lite mens andre litt mer. men har klart seg med et truseinnlegg.Jeg har det med å spotte flere dager noen ganger før og etter mens.Men hvis jeg får smerter skulle jeg bare ringe. Skal ta ny hcg prøve om en uke. Så skulle se det an til da... Men var ikke noe farlig sa hun... Vi får håpe alt ordner seg. Blir ganske sliten av dette!!! Dyrt blir det også... jeg har trøsteshoppa litt i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå