HØNAogEGGET *har født* Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jenta mi på 3 uker sover så mye syns jeg. Hun er jo våken innimellom, spiser, gir blikkontakt og smiler av og til, men er veldig rolig. Ikke noe særlig skriking i det hele tatt. Syns å huske at storebroren var mer våken og mer "krevende" helt fra starten... Bør jo sikkert bare prise meg lykkelig, men i stedet blir jeg bekymret... Hvordan er deres nyfødte?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Mini her har alltid sovet mye. Nå er han vel våken ca 2 timer mellom hver gang han må sove litt på dagen Da han var noen uker gammel sov han nesten hele dagen. Var mer våken på kvelden, men sov godt på natt. Griner svært sjelden så lenge han er mett og ikke for trøtt Du har nok bare fått en fornøyd liten baby Kos deg med henne
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Høres ut som en bedagelig baby ja. Lille tryll var også sånn de første fire ukene. Sov for det meste, bare våken for pupp og bleie så zzzzz i opptil fire timer. Nyt det, for det går over )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå