Gå til innhold

ISBITER

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

herregud, jeg ELSKER isbiter! Vet ikke hvor lenge jeg har hatt isbitdilla, men det har vart ganske mange uker nå! (er 33+4)

Spiser alt fra 24 til 60 isbiter om dagen! De deles opp og knaskes opp til veldig knust is og må berøre sidene helt bakerst i munnen før jeg kan svelge:-P det er så merkelig.

Noen andre som har hekta på isbiter?

Må nesten nevne at jeg også har fått hekta på å lukte på spylerveske og jif med sitronlukt!

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

ja! har hatt dilla på og tygge på isbiter di siste to-tre ukene nå. jeg MÅ ha isbiter i alt jeg drekker (utenom melk,hehe) spiser opp isbitene før jeg drekker opp innholdet:P men heldigvis ikke det verste og ha dilla på det da!;) da kan kanskje jeg nevne på at jeg også har dilla på og lukte på sånn antibac sprit man smører på henda:P haha

• 2 måneder senere...

Jeg hadde dilla på isbiter i mitt forrige svangerskap (8 mnd siden). Knasket isbiter så jeg mista biter av tennene! Dyr tannlegeregning skal jeg si deg, så pass på ;) var innlagt 6 uker før guttungen kom til verden, å på sykehuset hadde dem isbitmaskin hvor jeg kunne hente mugge etter mugge med is ;)

Er gravid med tvillinger nå å lurer på om jeg blir like hekta, håper ikke det med tanke på tenna!!

• 2 uker senere...

Isbit dilla med alle 3 guttene mine. Knaska is til den store gullmedalje. Sto opp midt på natta å raida fryseskapet :P

Foreløpig har ikke isbit trangen meldt seg, men er fortsatt lenge igjen av svangerskapet så skal vel ikke se bort fra at jeg får samme dilla igjen.

• 10 måneder senere...

Annonse

• 3 uker senere...

SÅ gøy å høre om andre som og har denne dilla!

Jeg er bare 7 uker nå, men i mitt forige svangerskap var jeg helt gaaaaaaaaaaaal etter tab xtra med isbiter.. Og isbitene måtte være ganske så oppknuste, så jeg bare kunne tygge løs på dem med en gang! Tror tennene mine fikk litt hard medfart :P

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...