Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Off. Ennå veldig vondt å tenke på. Mista lille knøtte for 3 dager siden. Så da er det tilbake hit. Var bare 5+2 så er bedre det skjedde tidlig en seint da. Men utrolig trist. Igrunn bare lyst å gi opp. Men vi ønsker så stor en baby at det kommer vi ikke til å gjøre. Håper bare det skjer denne pp å at spira sitte :-) Men, min samober har gått til innkjøp av solvipect og wild yam. Noen som har lyst å fortelle meg litt om dette? Og når det skal tas evt? Vet ikke helt om jeg har tenkt å gå så langt at jeg prøve ut dette, men om det er positiv virkning så kansje. Noen med erfaring? :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Uff, så utrolig trist!:´-( Sender deg en stoooor trøsteklem. Masse lykke til med ny runde med prøving. Håper at spira sitter raskt igjen og at den blir der i 9 mnd!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 jeg har ingen erfaring, ville bare gi deg en varm trøsteklem, finner ikke ord. vet hvor vondt du har det. Mistet i juli i ma sent uke 13. helt ubeskrivelig vondt. Du skal se det sitter en ny spire der ganske raskt. Syklusen min tuller litt så jeg håper den snart er i orden slik at det sitter en spire her også. Krysse fingre for at vi kommer inn på 1-tri sammen ganske snart. klem
J -76 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Så leit! Jeg hadde SA i samme uke i 2004. Jeg ble gravid igjen på 1 pp etter dette og har i dag en skjønn datter. Tvi tvi! Klem
Lille diamant Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Så trist å lese føler virkelig med deg..det er ikke lett å tenke positivt i en slik situasjon, men det er godt dere klarer å se fremover. Prøver selv etter at vi mistet i august. En god klem til deg!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Så utrolig trist å höre Håper du blir fort gravid igjen! Ta vare på deg selv. Trösteklemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå