Gå til innhold

apropo hus. jeg har funnet et søtt lite hus midt i skogen akkurat der jeg vil ha et hus

Anbefalte innlegg

da synes jeg du skal be de tenke over argumentene sine.. Du ønsker å komme deg på boligmarkedet, bygge egenkapital og en god solid grunnmur for deg og sønnen din. Du vil gi han gode oppvekstvilkår i et miljø som dere begge vil trives godt i. Du ønsker å stå på egne ben, men er avhengig av støtte fra de. Når du er ferdig utdannet så flytter du dit du ønsker uansett, men de har mulighet til å gi deg et mye bedre utgangspunkt.

Argumentasjonen deres synes jeg rett og slett er... barnslig! Og det blir da ikke så store forskjellen i avstand?

Fortsetter under...

nei, avstanden er snakk om 10 min med bil tenker jeg. så det er jo ikke verdens undergang :P

har prøvd, pappa blir bare sint og mamma sier at jeg får vente til banken vil gi meg lån. de håper nok at jeg vil bygge hus i hagen ;)

ja, men det var på en annen leilighet for 1 år siden, i den kommunen jeg bor i nå. dette huset ligger i en annen kommune.

så jeg skal prøve i morgen. man må jo bare prøve! :)

Annonse

Du får søke etter samboer på Facebook hihi.. Uff, er ikke lett.

Lykke til hos kommunen da. Jeg er spent på åssen det går. Så du må oppdatere oss :)

Annonse

jeg har alle vedtakene :) så det går nok fint. men jeg tror jeg skal søke sånn over alt. men tror kanskje jeg skal vente med å søke til jeg har væt på visning :P siden på finn er ikke oppdateret på 14 dager... så da må det kan det ikke være noen hast :)

Ville bare ønske deg lykke til jeg!!!! Håper det ordner seg for deg.

PS! Hvis du vil, kan jeg ringe foreldrene dine...jeg er ganske så godt til å argumentere og overtale hi, hi:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...