Gå til innhold

Er det vanlig å gi mer til 18-års dagen til egne barn, enn til andre bursdager ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er liksom 18 års dagen noe veldig spesiellt, så da gis dere størrre gave til barnet ??

Husker ikke helt hva jeg fikk til 18- års dagen av mine foreldre......

Heldigvis leeeenge til jeg har en 18- åring i hus, men begynte plutselig bare å tenke på det ;)

Skrevet

Jeg fikk bil til min 18-års dag så ja, det var en myye strørre gave enn noen andre gaver jeg har fått;)

Skrevet

20 år var en merkedag hos mine foreldre. De fleste får vel lappen når de er 18år.

Skrevet

De betalte halvparten av sertifikatet mitt, så det var jo mye mer enn en vanlig bursdagsgave. Var siste gaven jeg fikk, har ikke fått noen flere bursdagsgaver etter jeg ble 18.

Skrevet

Hos oss har vi fått store gave på 18-årsdagen :o) Ingen av oss (tre søsken) har fått lappen, men vi har fått ganske dyre ting + en flaske vin eller sixpack med øl ;o)

Skrevet

Fikk du ikke bursdagsgaver av foreldrene dine etter at du fylte 18? Er ikke det litt stusslig?

Jeg er 33år og får fortsatt bursdagsgaver av mine foreldre. Ikke store ting, men en liten oppmerksomhet på dagen;)

Skrevet

Jo, litt stusslig det, men det var vanlig fra både mamma og pappas familie.. Syns det var litt susslig før jeg fikk barn, men nå syns jeg jo det er bedre at de kjøper noe til ungene mine..

Skrevet

Vel, hos oss har vi barna fått førerkort og kjørt opp når vi har fylt 18, så det har ikke vært så mye ekstra fokus på bursdagsgave det året.

Men runde dager som 20 og 30 (det er så langt som vi er kommet) feires litt ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...