Gå til innhold

fra 1 til 2,oki..fra 2 til 3,en hel omstilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er passelig skremt her jeg sitter med en positiv grav.test.har to jenter fra før,ei på 6 år og ei som blir 1 om noen dager

har ikke brukt p-piller på 2mnd.for kroppen har ikke ville stabilisert seg etter ammestopp for 6mnd.siden så skulle prøve å la kroppen komme seg før jeg fikk p-stav,har seff.vært litt uforsiktig så dette er helt meg selv:)men sjokket ble stort likevell..

vet at sambo gjerne vil ha en til etterhvært å da har jeg tenkt at d ikke måtte bli så stor aldersforskjell på de minste 2,men så hadde jeg egentlig nå funnet ut at bestemoren til den minste aldri har muligheten til å passe eller noe,så er vi helt alene og jeg har akkurat begynt i ny jobb,så vil d nok bli tøft med 3..men da blir testen plutselig positiv!

men om jeg ikke skulle få nå,så mener jeg at da blir d ikke flere heller:S

er d noen av dere med flere som kan si noe om omstillingen ble veldig stor?er d som mange sier 1 og2 går fint,men 3 er 10?

huff...ble langt dette,men ble bare ganske stresset hær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en gutt på 7 1/2 og en gutt på 15mnd,og en på 4mnd,det har gått utrolig fint:) er nå gravid med fjerdemann og termin i begynnelsen av juni:)

Skrevet

:)gratulerer så mye med en liten en på vei:)godt å høre..trenger sikkert bare litt tid til å venne meg til tanken:)men er dere flinke til å ha tid til å være kjærester og ta vare på hværandre i mellom?

Skrevet

Jeg synes det var størst omveltning fra å ha et barn til å få to, da jeg fikk nr 3 merket jeg egentlig ikke store forskjellen.

Nå venter jeg nr 4, eneste utfordringen vi har nå er for liten bil til å få med alle, hehe:D

Nå er jeg heldig og har 2 tenåringer som er flinke til å ta seg av lille søster, så jeg og mannen får nok av tid sammen.<3

Vi har en fast helg i året uten barn som vi bare er kjærester, det gir masse næring til forholdet.

Gratulerer med spiren og lykke til:D

Skrevet

her har jeg og mannen tid til værandre:) vi har 3 snille barn, største legger seg når han skal det, mellomste legger seg kl 18.00 vær dag og sover da til 9 om morgen:) og minsten legger seg for kvelden kl 19.00 og sover da til 7-8 om morgen:) så vi har mye tid til værandre:) både etter dem har sovnet og når dem er våkne:)

vi venter nå fjerdemann som kommer i juni:)

Skrevet

weee...da ser d ut som vi har blitt enige:)har vært noen tøffe dager med mye tenking,men nå ser d ut som vi er enige om at vi skal bli en familie på 5:)

tusen takk for svar fra dere:)d med å ha en fast helg i åre bare for oss,syns jeg var en genial idè!dette har jeg foreslått hjemme nå;)

blir spennende nå,jeg har også termin i juni:)så da blir d gøy å følge hværandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...