pippi_78 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 He he, alt man lurer på... Kan liksom ikke huske at jeg har sett så mye strekkmerker på puppene før, men oppdaget plutselig for et par dager siden at det var en del på den ene puppen.. Kikket litt på den andre også, men la ikke merke til noe spesielt, men i dag var det minst like mye på den! Er selvfølgelig ikke sikker på om det er nå det har kommet, eller om jeg bare har oversett det før, men er ikke det litt rart...?!? Har dessverre ingen andre symptomer, da.. I allefall ingen som ikke like gjerne kan være PMS.. Litt ømme bryster - kommer og går fra en dag til en annen - men det synes jeg å huske at jeg har hatt før også uten at det har vært noe. Ja ja...! ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Så spennende!! Krysser fingrene for at det er en liten spire på gang. Masse lykke til!! Hold oss oppdatert;)
pippi_78 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Det skal jeg gjøre :-) En del ting som tyder på at det ikke er en spire der, men også noe som tyder på at det er det ;-)
pippi_78 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Eh... KAN være det ;-) Uansett spennende ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå