Gå til innhold

Jippi-kvalmen avtar sakte men sikkert! Profilendring, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+4 idag og har vært kvalm dag og natt siden uke 5+2. Helt jævlig! 100 % sykmeldt. Kjedelig! Men, i går var jeg litt bedre og i dag enda litt bedre. Fortsatt uvell, men det er helt greit i forhold til hvordan jeg har hatt det! Dette er min 4 så hverdagen er travel nok som den er. Var tvillinger, men mistet en for 2 uker siden. Var toegget, har fortsatt 2 fostersekker. 2 ultralyder har vist hjerteslag så tror at det går bra..

Lurer på om hvordan jeg får lagt inn at jeg venter ett barn til her på profilen min? Noen som vet? Har gått på profilendring men da får jeg bare opp de barna jeg har og klarer ikke å legge til noe.

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må inn på brukerinformasjon på profilen din og endre det der:) lykke til:) håper kvalmen din gir seg snart:)

Skrevet

Jeg får heller ikke endret profilen min ved å krysse av gravid med forventet termin + min datter som nå er 15 mnd. Brukerinformasjonen registrerer bare min eldste datter, ikke nedtelling til termin??? Kanskje det er noen fler glupe som har et svar til oss:-)

Lykke til videre med formen, håper den fortsetter slik:-)

Skrevet

Gå på Din egen side, der ligger en meny under marnimagen.com

Brukerinformasjon, der kan man krysse av for om man er gravid og hvortid man har termin...

Skrevet

Hei. Jeg har gjort det, men graviditeten og terminen registreres ikke! Bare datteren min jeg har fra før....??? Rart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...