ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Eller bör man kjöre på likevel? Vil ikke "bruke" opp de dyrebare spermiene heller hehe.... Neida, men er höyner det sjansen for å bli gravid om man har sex også för positiv test?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Da skal det høyne sjansene om el er like rundt hjørnet. En blir lettere befruktet om sæden ligger i egglederne fra før. Sist hadde jeg sex før el, da ble jeg gravid, denne gang hadde vi sex på el dagen og dagen etterpå. fikk mensen idag. Masse lykke til.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Takk Så kjipt at TR kom da... Men kanskje greit ikke syklusen ble enda lengre også! Håper den kommer i "gjenge" igjen. Er EL-dagen den dagen man får neg. test etter å ha testet pos.?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Egget er sluppet når testen er negativ, da er løpet kjørt. Ja godt syklusen ble 4 dgr kortere denne gang. Må bare smøre meg med tålmodighet selv om det ikke er lett hehe. Krysser fingre for deg. klem
Eurecaღmed spireღ Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, jeg har ca 26 dagers syklus, noen ganger varier det da, men gjennomsnitt 26 dager. Da jeg ble gravid hadde vi oss en eneste runde på dag 12, aner ikke når el var den syklusen, for vi prøvde ikke. hadde akkurat blitt fosterforeldre og hadde egentlig sluttet å prøve for lenge siden... Har hørt at 5 dager før forventet el og dagen etter er de dagenen man er fruktbar. Men betyr ikke nødvendigvis at man må slite seg ut... Lykke til
Eurecaღmed spireღ Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 el test slo ut for meg i dag, på dag 12 i syklus, stemmer jo på en prikk med sist graviditet Håper du får positiv el test snart og !!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 Takk Aureca :-) Skal teste etterpå, så får vi se. Regner ikke med den er pos. ennå, for jeg har 26-30 dagers syklus og i dag er jeg bare på dag 10. Så heldig du var at det klaffet med kun sex på EL-dagen da Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå