Gå til innhold

Keisersnitt med nr 1 og nå bare aborter når vi prøver på nr 2!

vilhababysnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke født barn så kan ikke svare deg ang keisersnitt, men har aldri hørt om at det oppstår feil i livmor ved det. Jeg har harr 3 MA`er på 1 år nå og alle graviditetene har stanset i utvikling rundt uke 6. Har magefølelse på at det kommer av dårlig gjennomstrømning av blod, men kan være et halmstrå jeg holder fast ved... Skal på utredning for habituell abort nå, spent på om de finner svar og evt hva de finner.

Lykke til videre!

heia. jeg hadde Help svangerskapforgiftning, og dem tok ut gutten min med keisersnitt uke34+6 i juli 07, alt gikk og går bra nu med han, men fra august 08 til aug. 09 har jeg vært gravid 3 ganger, og mistet alle tre gangene i uke 12 til 14 med Ma, skal nå i begynnelsen på utredning fot Hab.abort, så kan ikkje svare deg bedre nu, men æ har også begynt å lure om det ligger noe der.

Lykke til uansett.

Klæm

Hei.

Jeg opplever akkurat det samme som deg...mister og mister..De har sjekket livmoren min og det skal vistnok ikke være noe i min livmor, som gjør at det går galt hver gang i uke 6. Derimot har også blodgjennomstrøming streifet meg - jeg har fått albyl-e som jeg skal starte med med, med en gang jeg tester positivt igjen. Har du satt igang med utredning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...