Mamma's Magic Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Forrige uke testet jeg positivt to ganger med vanlig CB-test, fikk både mannen min og venninna mi til å "godkjenne" testene. Superlykkelig, selvfølgelig, etter to MA'er tidligere i år. Nå er det endelig vår tur, tenkte jeg. Og plutselig får jeg besøk av tante i morges!!! Jeg trodde selvsagt at jeg hadde hatt en SA, og ble kjempelei meg, men tok for sikkerhets skyld en CB digital-test, og det lyste "ikke gravid" mot meg. Så da var jeg ikke gravid likevel...*sukk* Ja ja, ikke noe annet enn CB digital for meg fremover!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet, og at hcg sank igjen før du begynte å blø. Hvis streken var blå og like bred som kontrollstreken så har du nok vært gravid. Håper at spira snart sitter igjen og at den blir der i 9 mnd!
Lille diamant Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Dette lurer jeg og på! Har fått 3 positive CB-tester de siste dagene, og idag tok jeg en digital for å få ett skikkelig svar. Den brukte lang tid, før den kom opp med "ikke gravid", så da er vel ikke jeg heller gravid da venter mensen en av de neste dagene, så får vel bare vente og se. Men ser at du og har hatt MA? Kan det være at vi har mer hcg i kroppen enn normalt kanskje?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Clearblue er ikke bra, jeg har bare opplevd positive tester tidligere og ikke vært gravid! Bruk digital eller billigtester, evnt Quick response!
konemor=) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 hei=) det som er med digital tester er jo at man trenger ikke å tolke dem=) noe vi gjør opp og i mente på de teite strekene:p men nå skal det sies at jeg fikk en negativ cbd i midten av forrige uke. da hadde jeg allerede fått svakt positivt på bs. så da tenkte jeg at hvis den digitale sier ikke gravid er jeg vel ikke det da. men jeg følte meg veeeldig gravid. tok en vanlig cb torsdaf og fikke svakt positivt på den og.men var fortsatt ikke sikker pga den negative=p i dag fikk jeg positiv på den digitale!! endelig! tror den trenger litt mer hcg for å slå ut. har sett andre har skrevet om det og.men det er sikkert forskjellig det og som alt annet=) håper det var til noe hjelp! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå