27år nr.4 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har ikke noe kåll på dpo eller mens eller lignende, siden jeg ikke har fått tilbake mensen etter födselen. Men siden jeg har fölt meg litt rar skulle jeg bare ta en test for å avkrefte graviditet. Jeg tok ihvertfall en billigtest og fikk opp en veldig svak strek. Ventet to dager og tok en CB, der kom det opp en svak strek etter hvert, men innen ti min så forsvant den. Og har egentlig ikke tenkt så mye mer på det. Og ansett at jeg selvfölgelig ikke er gravid. Men syns nå at jeg har så mange symptom på graviditet. Små kvalm, hodepine, öm i puppene, har hatt masse stikninger i livmora i tre-fire uker. Klör noe fryktelig over hele kroppen (er vel kanskje ikke noe symptom, men sånn har jeg värt i mine andre graviditeter). Fryktelig temperament, gråter for hver minste lille ting. Trött, trött, trött, fryser. Og jeg har ett fryktelig sug etter MELK, av alle ting....Og klär i puppene, det svir i puppene... Sulten hele tiden. Våkner på morgenen at det knurrer i magen, tom midt på natten.... Så kan jeg väre gravid, selv om den siste testen var negativ? Jeg vet jo at dere ikke kan vite... Men, altså. Siden det ikke er önskelig om jeg er gravid, så vill jeg tro helt inn i det siste at jeg IKKE er gravid. Jeg har bestilt test på nettet, og trodde at testen skulle komme i dag. Hadde värt deilig å fått avkrefte en evt. graviditet, så jeg slipper å gå nå å väre urolig.... Har dere värt borti liknenede på grav.tester og alikavel värt gravid?
27år nr.4 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det skal stå at jeg klör i puppene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå