Gå til innhold

Noen som har fortalt den store nyheten?

LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny.

Anbefalte innlegg

Vi har fortalt til begges foreldre og alle søsken. Men det er mest fordi jeg ble så syk, og alle ble så bekymret for meg, så måtte nesten si det når vi fant ut at det var såpass uskyldig;) Alle er kjempe spente, og ringer og hører hvordan det går. Mamma har begynt og strikke og er SÅ lykkelig! Det blir det første barnebarn for dem=)

Er 5+3 i dag. Så er veldig tidlig. men har en så utrolig rolig og deilig følelse, at dette kommer til og gå helt fint=)

Fortsetter under...

Først og fremst gratulerer så mye med den lille spiren:)

Vi fortalte foreldre og søken det i helga av samme grunn som deg, jeg er ekstremt kvalm og kaster opp.

Gikk liksom ikke å si at jeg har omgangssyken lenger, hehe.

Jeg er 6+4 i dag, hadde ikke tenkt å si noe før jeg var 10-12 uker på vei.

Annonse

Foreløbig bare meg og samboer som vet den store nyheten,skal prøøøve så godt jeg kan å holde det hemmelig så lenge jeg klarer,hehe. Men spørs om det går helkt til uke 12. Isåfall så blir det bare til bestevennina jeg sier noe. Eller hvis jeg blir skikkelig syk da,da kanskje jeg må si noe. Men foreløbig har alt gått veldig bra.

Me har fortalt min mor, et par nærme venninner å jobbin min den store nyheten. Var nødt å fortelle d på jobben siden d er litt usikker om eg får lov til å jobbe når eg e gravid siden me e borti en del kjemikalier som man ikke vet om er skadelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...