Makko med to små gutter Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hadde ikm i går, men ingen tegn til tanta. Sluttet på p-piller i mars, så vi håper jo.... MEN jeg er skitdårlig. I går spydde jeg 4-5 ganger, og beholdt ikke annen mat enn frokosten. Er svimmel og kald i tillegg. -Føler meg rett og slett elendig! Hører med til historien at poden har kastet opp han og, men han virker i strålende form utover de to gangene han kastet opp (fredag og søndag). Løper rundt, smiler og ler som vanlig. Men har spist lite. Kan jeg virkelig bli så dårlig av å være gravid? Sendt mannen ut for å kjøpe en test nå...
pippi_78 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Krysser fingrene for deg og venter spent på testresultat!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 ........... og vi venter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Makko med to små gutter Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Tror dere han hadde kjøpt test da? Nei, det regnet slik.... Tusler ned på apoteket å kjøper en nå, men satser på å ta den i morra tidlig.
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, hvordan gikk det? Husker deg fra småtroll forresten;) Prøver iherdig selv her! Håper vi sees på 1. tri!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå