Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det disse testene igjen da.... :-)

Jeg har i ei uke hatt bekkenløsningsmerter! Dette er evt nr 3 og har hatt kraftig bekkeløsning med begge to foregående, så jeg vet hvordan det kjennes ut. Venter IKM om fem dager, men er liksom så sikker på at jeg er gravid på grunn av bekkenet. Tok en test for 2 dager siden, men den slo selvfølgelig ikke ut. Ja da, alt for tidlig! Men er det mange av dere som har erfaring emd testing fire dager før IKM? Jeg har Cb sine tester liggende her hjemme og bare rope på meg..... Er skikkelig utålmodig nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!:) Høres ut som det kan være noe på gang hos deg! Det varierer veldig fra person til person hvor tidlig man kan teste. Hvis jeg ikke husker feil er det vel ca. 50% som tester positivt 4 dager før. Jeg er ganske testoman, så jeg ville nok fyrt av en test hvis jeg hadde sånne symptomer;) Så får du ikke gi opp håpet hvis den blir negativ og ta en ny etter 2-3 dager. Masse lykke til, håper testen blir positiv!

Skrevet

Samme som meg det, i tillegg hadde jeg stikking /brystspreng-følelser.. og eneste jeg fikk var skyggestrek på testen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...